• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

اجرای بتن ریزی فونداسیون بازارچه محلی کوی لاله با اعتبار بالغ بر ۱۴۱ میلیارد ریال

  • کد خبر : 128216
  • 30 آذر 1402 - 12:00
اجرای بتن ریزی فونداسیون بازارچه محلی کوی لاله با اعتبار بالغ بر ۱۴۱ میلیارد ریال
یازاکو - شهردار منطقه ۷ تبریز از تداوم احداث بازارچه محلی با اجرای بتن ریزی فونداسیون در کوی لاله خبر داد و گفت: اعتبار اولیه این پروژه بالغ بر ۱۴۱ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: اجرای این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۷۵ متر مربع و اعتبار بیش از ۱۴۱ میلیارد ریال آغاز شده در مرحله اجرای بتن ریزی فونداسیون با شتاب پیش می رود.

وی افزود: بازارچه محلی در راستای اجرای طرح های محله محور و توانمندسازی محلات و با هدف ایجاد رفاه شهروندان و توسعه امکانات در سطح محلات و پیشگیری از سفرهای داخل شهری احداث می شود.

آدی بیگ با اشاره به احداث بازارچه محلی در خیابان شهید صمدی، عنوان کرد: این دومین بازارچه محلی است که امسال در جنوب غرب تبریز احداث می شود.

وی ادامه داد: بازارچه محلی در خیابان شهید صمدی با هدف ایجاد رفاه شهروندان در ابعاد ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در حال احداث است.

آدی بیگ با بیان اینکه سازه این بازارچه، اسکلت آماده فلزی است، خاطر نشان کرد: این بازارچه در ۳۲ غرفه با ابعاد سه در سه در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی بازارچه محلی خیابان شهید صمدی گفت: پیش بینی شده است که اطراف بازارچه محلی در ۲۰۰ متر مربع محوطه سازی و تبدیل به پیاده راه شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=128216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});