• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

آغاز به‌کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در شهرهای نارنجی

  • کد خبر : 12926
  • 09 اردیبهشت 1400 - 18:00
آغاز به‌کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در شهرهای نارنجی
یاز اکو - رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: از روز شنبه (۱۱ اردبیهشت) مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و اردبیل شروع به کار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس راهور، سرهنگ  «علی محمدی»  افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا و نظر به این که وضعیت رنگ‌بندی استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و اردبیل از قرمز به نارنجی تغییر یافته است، از روز شنبه دهم اردبیهشت ماه سال جاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک این چهار استان، به هموطنان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: مردم این چهار استان هم اکنون می‌توانند نسبت به اخذ نوبت دهی اینترنتی جهت مراجعه به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک اقدام کنند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص تاریخ وکالتنامه‌های منقضی شده نیز بیان داشت: مدت تعطیلی فعالیت مراکز به تاریخ وکالتنامه های منقضی شده افزوده خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی در این خصوص نیست.

وی در پایان از مراجعین درخواست کرد، نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک بیش از پیش توجه نمایند.

اگر می خواهید در مورد مرکز تعویض پلاک تبریز اطلاعاتی کسب کنید ، بر روی لینک کلیک نمایید 

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});