• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

آذربایجان در حال تبدیل شدن به مقصدی جذاب برای استارت آپ ها است

  • کد خبر : 129262
  • 09 دی 1402 - 18:45
آذربایجان در حال تبدیل شدن به مقصدی جذاب برای استارت آپ ها است
یاز اکو - جمهوری آذربایجان در حال تبدیل شدن به مقصد استارت آپ هایی است که می خواهند وارد بازاری در حال توسعه و مطلوب شوند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اؤخو، این مطلب در مقاله ای در مورد رونق فناوری در جمهوری آذربایجان در نشریه “بیزینس انسایدر” منتشر شده است.
در ادامه این گزارش آمده است که وزارت توسعه دیجیتال و حمل و نقل جمهوری آذربایجان متعهد به ترویج تغییرات در بازاری شده است که به کارآفرینان و علاقه مندان به فناوری اطلاعات از سراسر جهان اجازه می دهد از اکوسیستم پویای این کشور استفاده کنند.
آذربایجان آماده تغییر چشم انداز استارتاپ ها از طریق ابتکارات نوآورانه با هدف ارتقای نوآوری و جذب استعدادها از سراسر جهان است. اقدامات جدیدی که پس از صدور فرمانی از طرف الهام علیئو رئیس جمهور این کشور آغاز شده است، نیاز به مجوزهای کار را از بین می برد، مشوق های مالیاتی را برای پارک های فناوری مهیا می کند و صدور مجوزهای اقامت را تسهیل می کند.
این گزارش تاکید می کند علاوه بر موارد فوق الذکر فرصت های مختلفی برای توسعه شرکت های فناوری اطلاعات از طریق سازمان نوآوری و توسعه دیجیتال ارائه می شود.
در پایان این گزارش آمده است که این گام استراتژیک آذربایجان را به یک مکان بالقوه کلیدی برای ورود آسان استارتاپ ها به بازار تبدیل می کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=129262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});