• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
شهردار منطقه ۱۰ تبریز:

مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز نیازمند تعامل بیشتر نیروی انتظامی و شهرداری است

  • کد خبر : 129265
  • 09 دی 1402 - 19:00
مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز نیازمند تعامل بیشتر نیروی انتظامی و شهرداری است
یازاکو - شهردار منطقه ۱۰ در عیادت از مامور نیروی انتظامی که حین خدمت مورد ضرب و جرح متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز قرار گرفته بود گفت: مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و رفع سد معبر نیازمند تعامل هرچه بیشتر نیروی انتظامی با شهرداری است.

موسی زارعی به همراه تعدادی از مدیران منطقه با حضور در منزل سروان حسن زاده از پرسنل نیروی انتظامی که حین خدمت توسط افراد معلوم الحال مورد ضرب و شتم و جراحت از ناحیه ستون فقرات و پا قرار گرفت از ایشان عیادت کرد.

زارعی در این دیدار ضمن قدردانی از شجاعت، دلاوری، ایثارگری ماموران نیروی انتظامی مقابله مؤثر و مستمر با ساخت و ساز غیرمجاز را یکی از بزرگترین دغدغه‌های مدیریت شهری خواند و گفت: در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی و جهت پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان در مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه، با هیچ فردی مماشات نخواهیم کرد.

وی افزود: در سایه هماهنگی، همکاری و تعامل موجود میان دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و شهرداری در حوزه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز، زمینه برای برخورد جدی با این قبیل اقدامات خارج از قانون فراهم شده و تمامی مسوولان در بحث برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز و رویارویی هوشمندانه با قانون‌شکنان اتفاق نظر دارند.

شهردار منطقه ۱۰ در این دیدار ضمن قدردانی از فداکاری و ایثارگری پرسنل خدوم نیروی انتظامی برای سروان حسن زاده آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=129265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});