• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

خدمات رسانی گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در یوم الرغائب

  • کد خبر : 130937
  • 27 دی 1402 - 20:41
خدمات رسانی گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در یوم الرغائب
یازاکو - مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز از تمهیدات گسترده این سازمان برای انتقال شهروندان به آرامستان های سطح شهر در یوم الرغائب (نخستین پنجشنبه ماه رجب) خبر داد.

محمد حسین زاده از تمهیدات ویژه‌ این شرکت برای انتقال شهروندان به آرامستان های  سطح شهر در یوم الرغائب (نخستین پنجشنبه ماه رجب) خبرداد.

وی با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضای شهروندان برای عزیمت به آرامستان های سطح شهر، این سازمان با تخصیص ناوگان مورد نیاز در قالب ناوگان بخش خصوصی و ملکی با نظارت و کنترل عوامل بهره برداری و گشت های نظارت و بازرسی و پشتیبانی فنی و امدادی، اقدام به ارائه خدمات مناسب و بهینه برای جابجایی شهروندان عزیز در این روز خواهد کرد.

حسین زاده افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز با اختصاص بیش از ۸۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از ساعت ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۸ دیماه، جابجایی مسافرین محترم را در مسیرهای مربوطه بر عهده خواهد داشت و در کنار این خدمات گسترده، سایر خطوط بویژه سامانه اتوبوس های تندرو، خدمات روزمره خود را با تمامی توان ارائه خواهند کرد و شهروندان عزیز می توانند از این خدمات نیز بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز ادامه داد: تعدادی از اتوبوس های واحد گشت نیز برای پشتیبانی خدمات رسانی در گلزار شهدای وادی رحمت جهت ارائه خدمات مطلوبتر جهت استقرار پیش بینی شده که در صورت نیاز به اتوبوس بیشتر وارد شبکه خدمات رسانی خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز با تمامی توان و با ارائه خدمات مناسب و بهینه به لحاظ کیفی و کمی در مسیر های ذیل در یوم الرغائب در خدمت شهروندان عزیز خواهد بود.

  1. گلزار شهدای وادی رحمت : حرکت اتوبوسها از ابتدای ضلع غربی پایانه محققی 
  2. آرامستان ملک: حرکت اتوبوسهای ۱۲۰ شهید بهشتی  از پایانه میدان شهدا
  3. آرامستان بقائیه: حرکت اتوبوسهای مسیر ۱۰۲ شهید منتظری از ضلع شرقی پایانه محققی 
  4. آرامستان امامیه: حرکت اتوبوسهای مسیر ۱۰۴ مشروطه- ترمینال از ضلع شرقی پایانه محققی
لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=130937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});