• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

تحقق ۸۵ درصدی بودجه شهرداری تبریز طی ۹ ماهه سال جاری

  • کد خبر : 131761
  • 04 بهمن 1402 - 18:30
تحقق ۸۵ درصدی بودجه شهرداری تبریز طی ۹ ماهه سال جاری
مدیرکل امور مالی و ذی حساب شهرداری تبریز از تحقق ۸۵ درصدی بودجه شهرداری تبریز طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ۹ هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان کل بودجه مصوب دوره ۹ ماهه بود که ۸ هزار و ۱۴۴ میلیارد تومان از این مبلغ وصول شده است.

اکبر خردمند در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در تشریح آمار عملکرد منابع و مصارف ۹ ماهه برنامه و بودجه مصوب سال جاری شهرداری تبریز اظهار کرد: هزینه های جاری مصوب طی این مدت ۳ هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان است که از این مقدار ، ۹۷ درصد تحقق یافته است.

وی افزود: نسبت هزینه های عمرانی به جمع هزینه ها طی ۹ ماهه سال جاری ۶۸ درصد تحقق داشته است.

مدیرکل امور مالی و ذی حساب شهرداری تبریز عمده ترین عدم تحقق طی این مدت را مربوط به فروش اموال غیرمنقول شهرداری خواند و افزود: تحقق درآمدی از فروش اموال غیرمنقول شهرداری طی این مدت ۳۴ درصد ثبت شده است.

اکبر خردمند در تشریح عملکرد منابع شهرداری با تفکیک کدهای درآمدی مناطق دهگانه و شهرداری مرکز طی ۹ ماهه سال جاری گفت: ۶ هزار و ۵۰۶ میلیارد تومان درآمدی وصولی مجموع شهرداری مرکز و مناطق بوده و این مورد ۱۰۴ درصد تحقق داشته است.

خردمند با تفکیک تحقق درآمدی مناطق دهگانه تصریح کرد: منطقه یک طی ۹ ماهه امسال ۹۰ درصد تحقق بودجه داشته و منطقه ۲ نیز ۸۴ درصد تحقق بودجه به ثبت رسانده است. همچنین مناطق ۳ و ۴ و ۵ به ترتیب ۷۶ و ۸۱ و ۸۲ درصد تحقق بودجه طی این مدت داشته اند.

وی ادامه داد: مناطق ۶ و ۷و ۸ نیز طی مدت ۹ ماهه امسال به ترتیب ۷۱ و ۱۰۵ و ۷۳ درصد تحقق درآمدی داشته اند و همچنین مناطق ۹ و ۱۰ نیز به ترتیب تحقق ۱۳۱ و ۱۱۶ درصدی ثبت کرده است.

مدیرکل امور مالی و ذی حساب شهرداری تبریز همچنین با تشریح منابع و عملکرد سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز طی ۹ ماهه امسال در مجموع، ۸۴ درصد تحقق درآمدی به ثبت رسانده اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=131761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});