• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

یکهزار و ۸۷۷ طرح، ایام دهه فجر در آذربایجان شرقی افتتاح می شود

  • کد خبر : 131764
  • 04 بهمن 1402 - 19:00
یکهزار و ۸۷۷ طرح، ایام دهه فجر در آذربایجان شرقی افتتاح می شود
یازاکو - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: یکهزار و ۸۷۷ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با هزینه ۲۴۰ هزار میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

تراب محمدی روز چهارشنبه در نشست سیاست گذاری ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: جامعه ایران روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است و این طرح ها نمونه ای از پیشرفت است که باید تمام این دستاوردها به مردم بیان و تبیین شود.

وی افزود: پیشرفت روز افزون کشور نباید پشت برخی از مشکلات اقتصادی ایران پنهان بماند البته اکنون دولت تورم را نیز مهار کرده و در مسایل اقتصادی نیز گشایش های فراوانی شده که نتایج آن به مرور بیشتر بروز خواهد کرد، تمام این اقدامات در سایه انقلاب اسلامی محقق شده است.

محمدی با بیان اینکه بزرگترین پروژه کشور انتخابات یازده اسفند ماه امسال است، گفت: هر چه قدر این انتخابات باشکوه تر برگزار شود مجلس قوی تری خواهیم داشت که عواید آن به جامعه برمی گردد.

وی با تاکید بر ضرورت شرکت مردم در انتخابات، یادآور شد: اگر احیانا افرادی در انتخابات شرکت نکنند در واقع رای خود را به دشمنان انقلاب و ظالمان می دهند چون آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل خواستار کم رونق شدن انتخابات هستند.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات و ضرورت جهاد تبیین، خاطر نشان کرد: جهاد تبیین ضرورت است و در واقع نیاز امروز جامعه بوده تا جوانان و مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند بر این اساس باید اقدامات انجام شده نظام به برکت انقلاب اسلامی بازگو شود.

محمدی با بیان اینکه دشمنان و نادان ها برخی شبهات را در جامعه ایجاد می کنند، گفت: اکنون حکومت های منطقه و برخی کشورها طاغوتی و پادشاهی هستند اما با گذشت سال ها و دوره ها همچنان پیشرفت نکرده و وابسته مانده اند یعنی مجبور به بردگی برای غرب هستند.

وی با اشاره به موفقیت های علمی، ماهواره ای و موشکی ایران، یادآور شد: آمریکا از پیشرفت ماهواره ای و علمی و نظامی ایران واهمه دارد چون پیشرفت ایران با تکیه به انقلاب اسلامی، آنان را نگران کرده است.

 

پیوست برنامه های دهه فجر، انتخابات یازده اسفند است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست، گفت: پیوست برنامه های دهه فجر، انتخابات امسال در یازده اسفند است طوری که با هدف شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شود بر این اساس بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نکته کلیدی در این خصوص است.

حجت الاسلام میکائیل اسکندری اظهار کرد: بر این اساس باید به پیوست انتخاباتی در برنامه های تجلیل، همایش ها، جشنواره ها و مسابقات بیشتر اهمیت داده شود طوری که رویکرد انتخاباتی داشته باشد.

وی با اشاره به تعدد برنامه های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی، گفت: تجدید میثاق با ارمان های امام راحل، انقلاب و مقام معظم رهبری در ۱۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله مهمترین این برنامه ها است که از حالا باید مقدمات آنها به بهترین وجه فراهم شود.

وی ادامه داد: ایجاد غرفه در مسیر راهپیمایی ها و بیان عملکرد ها و دستاوردهای ادارات توسط کارشناسان مسلط و توضیح و ارایه آنان به مردم در قالب های مختلف مورد تاکید است که باید تسریع شود.

حجت الاسلام اسکندری تاکید کرد: بهره مندی از دهه ۸۰ و دهه نودی ها در برگزاری برنامه های دهه فجر چه در قالب مجری و چه در قالب مخاطب نیز باید مورد توجه واقع شود.

جشن و نورافشانی در دهه فجر

وی همچنین از برنامه های جشن و نورافشانی در تبریز خبر داد و افزود: شب نوزدهم بهمن و شب ۲۲ بهمن برنامه های شاد نورافشانی برگزار می شود.

 

مسابقات کشتی پهلوانی جهان ایام دهه فجر در تبریز برگزار می شود

مدیرکل امور ورزش و جوانان آذربایجان شرقی که میزبان این نشست بود، اظهار کرد: مسابقات کشتی پهلوانی جهان ایام دهه فجر در تبریز برگزار می شود.

حبیب ستوده نژاد گفت: این مسابقات از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه امسال در سالن پورشریفی تبریز برگزار می شود.

 

برنامه های عشایری دهه فجر خودجوش و مردمی

مدیر کل امور عشایر آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: برنامه های عشایری دهه فجر خودجوش و کامل مردمی بوده و آذین بندی و فضاسازی آن در قشلاقات بومی است.

سیدمحمدحسن آل هاشم اظهار کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان ها، زنگ انقلاب، مسابقات شترسواری عشایر، تیراندازی و کشتی سنتی از جمله برنامه های دهه فجر امسال است.

 

علی بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی نیز گفت: محتوای لازم برای برنامه های کودک و نوجوان محور در ایام دهه فجر آماده شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=131764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});