• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

سرمایه گذاری صنعتی در زنجان ۶ برابر شد

  • کد خبر : 132075
  • 07 بهمن 1402 - 17:00
سرمایه گذاری صنعتی در زنجان ۶ برابر شد
یازاکو - در یک سال گذشته ۱۸ و نیم همت (هزار میلیارد تومان) سرمایه گذاری در استان محقق شده است که این میزان طی مدت مشابه قبل، ۲ و نیم همت بود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میزان سرمایه گذاری صنعتی در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه گذشته، ۶ برابر شده است.

گلشنی منفرد در جریان تور خبری بازید از طرح‌های صنعتی و تولیدی استان، افزود: طی مدت یک سال گذشته بالغ بر ۱۸ و نیم همت (هزار میلیارد تومان) سرمایه گذاری در استان محقق شده است که این میزان طی مدت مشابه قبل، ۲ و نیم همت بود.

وی با بیان اینکه هدفگذاری جذب سرمایه گذاری در استان زنجان تا پایان دولت سیزدهم ۵۰ همت است، گفت: در ابتدا این رقم غیر قابل تحقق ارزیابی می‌شد ولی در همین یک سال گذشته ۱۸ همت جذب سرمایه گذاری داشتیم و نگاه ما این است تا پایان دولت می‌توانیم ۵۰ همت سرمایه گذاری را در استان داشته باشیم.

گلشنی منفرد با بیان اینکه غرب زنجان در حوزه جذب سرمایه گذاری و توسعه صنعتی مغفول مانده بود، گفت: برای جبران این موضوع طرح‌های سرمایه گذاری مهم و بزرگی همچون طرح توسعه تراکتورسازی تبریز و صباباتری قرار است در این محدوده عملیاتی شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، هدف از برگزاری تور‌های خبری بازدید از طرح‌های سرمایه گذاری استان را رفع ابهام، آشنایی رسانه‌ها با طرح‌های بزرگ و صنعتی استان اعلام کرد و گفت: در زمان حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحد‌های صنعتی استان مشغول به کار هستند.

استان زنجان حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=132075

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});