• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

راه ارتباطی ۴۹ روستا در آذربایجان غربی مسدود است/رها سازی ۲۰ خودروی گرفتار شده در برف توسط راهداران

  • کد خبر : 132157
  • 08 بهمن 1402 - 12:34
راه ارتباطی ۴۹ روستا در آذربایجان غربی مسدود است/رها سازی ۲۰ خودروی گرفتار شده در برف توسط راهداران
یازاکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بازگشایی راه ارتباطی ۷۴ روستا در استان خبر داد و‌ گفت: با توجه به بارش برف و‌کولاک که از دو روز گذشته در استان آغاز شده هم اکنون راه ارتباطی ۴۹ روستا مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایلنا، ایرج دست نشان، بیان کرد: هم اکنون شاهد جوی آرام و بدون بارش در محورهای مواصلاتی استان هستیم و تردد روان در تمامی محورها در جریان است.

دست نشان افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۰ نفر از راهداران با استفاده از ۱۴۴ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک کار برف روبی در بیش از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی استان را انجام داده‌اند.

وی شن و ماسه استفاده شده در این عملیات برفروبی را ۵۰۰ تن عنوان کرد و گفت: همچنین طی این مدت، ۲۰ خودروی گرفتار شده در برف توسط راهداران رهاسازی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از بازگشایی راه ارتباطی ۷۴ روستا در استان خبرداد و‌ گفت: با توجه به بارش برف و‌کولاک که از دو روز گذشته در استان آغاز شده هم اکنون راه ارتباطی ۴۹ روستا مسدود است.

دست نشان به رانندگان توصیه کرد: قبل از سفر با سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کرده و از وضعیت راه‌های مواصلاتی استان آگاه شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=132157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});