• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

آماده سازی پارک جنگلی عباس میرزا برای حضور شهروندان با احداث ۱۱۰ آلاچیق

  • کد خبر : 133487
  • 21 بهمن 1402 - 17:30
آماده سازی پارک جنگلی عباس میرزا برای حضور شهروندان با احداث ۱۱۰ آلاچیق
یازاکو - شهردار منطقه ۲ تبریز از روند احداث ۱۱۰ آلاچیق در پارک جنگلی عباس میرزا که برای ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای شهروندان، مسافران و گردشگران در حال انجام است، بازدید کرد.

موسی علی‌پور زنوزی با همراهی معاونان و مدیران این منطقه از روند احداث ۱۱۰ آلاچیق که در پارک جنگلی عباس میرزا برای ایجاد امکانات رفاهی بیشتر جهت استفاده شهروندان، مسافران و گردشگران در حال انجام است، بازدید کرد.

با توجه به اینکه پارک جنگلی عباس میرزا در جوار اتوبان شهیدکسائی از مهمترین مسیرهای عبوری شهر تبریز قرار گرفته است، ۱۱۰ آلاچیق با صرف هزینه ۶۶ میلیارد ریال برای استفاده خانواده ها در این پارک احداث می شود.

شهرداری منطقه ۲ برای رفاه حال شهروندان هنگام استفاده از فضای این پارک جنگلی همچنین احداث سرویس بهداشتی پارک را با انجام پی کنی در حدود ۲۵۰ مترمربع، ۲۴ چشمه و اعتبار اولیه ۳۰ میلیاردریال به اجرا درآورده است.

پارک جنگلی عباس میرزا با وجود یک هزار و ۸۰۰ هکتار مساحت بعنوان بزرگترین تفرجگاه شمالغرب کشور با دارا بودن جاذبه های طبیعی و تفریحی استان آذربایجان شرقی است و مکان مناسبی برای برگزاری اردوهای تفریحی دانش آموزان هم محسوب می شود.

وجود پد هلیکوپتر در فضای این پارک برای استفاده در مواقع ضروری از دیگر امکانات ایجاد شده در پارک جنگلی عباس میرزا به شمار می آید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=133487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});