• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

چهار موسسه دندانپزشکی غیرمجاز در تبریز تعطیل شد

  • کد خبر : 135307
  • 07 اسفند 1402 - 11:40
چهار موسسه دندانپزشکی غیرمجاز در تبریز تعطیل شد
یازاکو - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: چهار موسسه دندانپزشکی غیرمجاز در تبریز با صدور حکم توسط شعبه تعزیرات حکومتی تعطیل شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایرنا، «صمد حضرتی»، روز دوشنبه با بیان اینکه پرونده های این موسسه های غیرمجاز توسط بازرسان کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود، افزود: به این پرونده در شعبه سوم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

وی اظهار کرد: شعبه، با بررسی پرونده ها به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام غیرمجاز بودن با مدیریت افراد بدون صلاحیت را محرز دانست و علاوه بر ضبط ملزومات مربوط، متهمان را به تعطیلی موسسات محکوم کرد.

جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی پوشاک خارجی در ملکان

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به پرونده قاچاق پوشاک خارجی در ملکان، گفت: عوامل نیروی انتظامی این شهرستان در هنگام گشت زنی پنج بسته پوشاک خارجی قاچاق را کشف و پرونده آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

حضرتی، با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کالاهای قاچاق را ۶۶۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، ادامه داد: شعبه رسیدگی به این پرونده به علت ارایه نکردن مدارک قانونی از سوی متهم، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا وی را به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=135307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});