• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

مردم زنجان ۴۴ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند

  • کد خبر : 13671
  • 16 اردیبهشت 1400 - 11:30
مردم زنجان ۴۴ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند
یاز اکو - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت: با مشارکت مردم سخاوتمند و خیر استان زنجان در قالب "پویش زنجان همدل" مبلغ چهار میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان نیازمند واریز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علاءالدین کریمی روز پنجشنبه با اشاره به میزان مشارکت مردم و کمک‌های جمع‌آوری شده در “پویش زنجان همدل” گفت: جمع مشارکت کنندگان در این پویش تا کنون ۱۱ هزارو ۹۷۱ نفر بوده است.

وی مبلغ اهدایی مردم به ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان در”پویش ۲ زنجان همدل” را سه میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان اعلام کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان، از آزادی ۴۷ زندانی نیازمند جرائم مالی غیرعمد استان در مرحله اول این پویش خبر داد و افزود: “پویش یک زنجان همدل” از شب مبعث رسول اکرم تا لحظه تحویل سال ادامه داشت، که این تعداد از زندانیان، با واریز یک میلیارد تومان، هدایای نقدی مردم فهیم استان آزاد شدند.

کریمی خاطرنشان کرد: از ابتدای پویش تا کنون در مجموع، ۵۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شده‌اند.

وی آغاز “پویش ۲ زنجان همدل” را، همزمان با شروع ماه رمضان و با محوریت گلریزان  شب‌های قدر عنوان کرد و گفت: این پویش تا عید فطر ادامه دارد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان، با بیان اینکه هدف‌گذاری این پویش، برای آزادی ۸۸  زندانی جرائم مالی غیر عمد بود، افزود: از ابتدای پویش تاکنون در مجموع،  ۵۹ نفر از زندانیان آزاد شده‌اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=13671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});