• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

 “بیگی چیلر” به چه کسی رای می دهند!؟

  • کد خبر : 135617
  • 10 اسفند 1402 - 10:45
 “بیگی چیلر” به چه کسی رای می دهند!؟
یازاکو - شایعه تایید صلاحیت علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بالاخره به واقعیت نپیوست و باید دید طرفداران و لیدرهای انتخاباتی وی به سمت چه کسی آرایشان را هدایت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، شایعه تایید صلاحیت علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بالاخره به واقعیت نپیوست و باید دید طرفداران و لیدرهای انتخاباتی وی به سمت چه کسی آرایشان را هدایت خواهند کرد. موضوعی که شاید در انتخاب حداقل یک کاندیدا و راه یابی به پارلمان موثر باشد. با توجه به شناختی که از رفتار و منش هواداران بیگی داریم اولا وارد فاز تحریم انتخابات نخواهند شد و دوم اینکه آرای این کاندیدای محبوب می تواند تنها به صندوق های رای علیرضا نوین شهردار اسبق تبریز و روح الله متفکر آزاد گسیل یاید. 

روح الله متفکر آزاد در ایام افشاگری های علیرضا بیگی که منجر به بسته شدن میکروفون وی شده بود در نطقی اعتراضی خواستار بازگشت حق اظهار نظر بیگی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در پیگیری اهداف خود شده بود و وقتی به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی راه یافت دستور باز شدن میکروفون وی شد. بدین ترتیب اینک هواداران به ویژه لیدرهای ستاد انتخاباتی بیگی آرایشان را به روح الله متفکر آزاد سوق خواهند داد.

همچنین علیرضا نوین شهردار اسبق تبریز که وی نیز همچون متفکر شانس پیروزی بالایی دارد در دوره شهرداری تبریز رابطه حسنه ای با بیگی داشت که این رابطه باعث اجرای پروژه های عمرانی متعددی درشهر شده بود. نوین همچنین با در ویدیویی ابراز امیدواری کرده بود صلاحیت علیرضا بیگی تایید شود .حال باید منتظر ماند و دید جمعه ۱۱ اسفندماه آرای هواداران بیگی چقدر در تغییر نتیجه موثر خواهد بود و اینکه کدام کاندیداها بیشترین سهم را خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=135617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});