• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

افزایش ترانزیت کالا از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی طی امسال

  • کد خبر : 135837
  • 13 اسفند 1402 - 9:57
افزایش ترانزیت کالا از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی طی امسال
یازاکو - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از افزایش چشمگیر ترانزیت کالا از پایانه مرزی ۵ گانه استان طی ۱۱ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایسنا، ایرج دست نشان افزود: ترانزیت کالا از پایانه های مرزی پنج گانه استان طی ۱۱ ماهه گذشته از سال جاری نزدیک به بیش از ۳۶ درصد افزایش داشته است و تلاش می شود با توسعه زیرساخت ها و ارتقاء کیفی خدمات این آمار رفته رفته صعودی شود.

وی افزود: پایانه مرزی بازرگان با عبور ۱۲ هزار و۵۶۹ دستگاه ناوگان ترانزیت خروجی و ورود ۳۲ هزار و۳۷۳ دستگاه ناوگان ترانزیتی بیشترین عملکرد را در این خصوص‌ داشته است و پایانه مرزی پلدشت با تردد ۲۰ هزار و ۹۳۶ دستگاه ناوگان ترانزیت خروجی و تردد ۶۱۵۴ دستگاه ناوگان ترانزیت ورودی و همچنین تمرچین با تردد ۹۶۴۹ دستگاه ترانزیت خروجی و ۷۲۵۳ دستگاه ناوگان ترانزیت ورودی در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

دست نشان خاطرنشان کرد: در مدت زمان ذکر شده ۳۹۲ هزار و ۴۸۵ دستگاه ناوگان حامل کالای واراداتی و صادراتی از پایانه های مرزی استان تردد کرده اند که از این میان بازرگان با تعداد ۱۹۱ هزار و ۶۲۹ تردد در رتبه اول بیشترین تردد قرار گرفته و تمرچین و پلدشت به ترتیب با ۹۳ هزار و۲۴۳ و ۵۹ هزار و۴۱۱ تردد در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

وی یادآور شد: دراین بازه زمانی میزان تردد ناوگان صادراتی و وارداتی از پایانه های مرزی تمرچین و پلدشت به ترتیب ۳۳ درصد و ۵۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=135837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});