• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

تلاش برای تبدیل تبریز به محور روابط دیپلماسی کارگری در ایران

  • کد خبر : 136676
  • 19 اسفند 1402 - 15:00
تلاش برای تبدیل تبریز به محور روابط دیپلماسی کارگری در ایران
یازاکو - دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی گفت: هدف نهایی ما تبدیل تبریز به محور روابط دیپلماسی کارگری در ایران و منطقه است و برای رسیدن به این جایگاه تلاش می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، کریم صادق زاده در نشست مشترک اتحادیه کارگری حق ایش ترکیه و کنفدراسیون عالی کارگری ایران در تبریز با اشاره به توسعه فعالیت‌های بین المللی خانه کارگر تبریز با تاکید بر اینکه خانه کارگر این شهر برای بهره مندی از تجربیات طرف ترک بسیار علاقه مند است افزود: بر همین اساس تلاش داریم تا تبادلات خود را با این اتحادیه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه ترکیه برای جمهوری اسلامی ایران کشور دوست و همسایه و برادر است ادامه داد: علاقه مندیم تا از برنامه‌ها و تجربیات آنها در حوزه کارگری استفاده کنیم و برای استحکام و قدرت بخشی به اتحادیه‌های کارگری باید مراودات و تبادلات خود را توسعه دهیم.

صادق زاده با اشاره به اینکه اکنون ۵۲ درصد جمعیت آذربایجان شرقی را جامعه کارگری و خانواده‌های آنها تشکیل می‌دهد افزود: در زمان حاضر ۱۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی در آذربایجان شرقی وجود دارد که تعداد ۷۰۰ هزار نفر کارگر در آنها فعالیت دارند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی تعداد تشکل‌های کارگری اعم از شوراها، انجمن‌های صنفی و نمایندگان کارگران آذربایجان شرقی را یک هزار مورد اعلام و اظهار کرد: تعداد اعضای خانه کارگر تبریز ۱۷۶ هزار نفر است که از امکانات رفاهی و تشکیلاتی برخوردار هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=136676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});