• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

میانگین درصد اشغال هتل‌های آذربایجان‌شرقی ۱۰ درصد بالاتر از متوسط کشوری است

  • کد خبر : 138049
  • 05 فروردین 1403 - 14:45
میانگین درصد اشغال هتل‌های آذربایجان‌شرقی ۱۰ درصد بالاتر از متوسط کشوری است
یازاکو - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه میانگین درصد اشغال هتل های استان ۱۰ درصد از متوسط کشوری بالاتر است، گفت: در بازدید از موزه های استان نیز شاهد رشد ۱۲ درصدی در مقایسه با تعطیلات نوروزی پارسال هستیم.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در ارتباط تصویری با جلسه ستاد خدمات سفر با حضور رئیس جمهور اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی امسال تعدادی برنامه فرهنگی خوب از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تبریز و اداره کل میراث در مناطق پرجمعیت اجرا می شود.

حمزه زاده با بیان اینکه کمیته ویژه ای نیز بر فعالیت رستوران های دارای مجوز ارایه خدمات، نظارت می کند، افزود: در آمار تصادفات جاده ای استان در مدت سپری شده از تعطیلات نوروزی امسال شاهد کاهش ۱۵ درصدی بوده ایم.

وی اضافه کرد: در شمار خودروهای ورودی به استان نیز در این مدت شاهد کاهش پنج درصدی و در مجموع تردد جاده ای شاهد کاهش ۲ درصدی بوده ایم.

حمزه زاده با اشاره به اینکه میانگین درصد اشغال هتل های آذربایجان شرقی ۱۰ درصد از متوسط کشوری بالاتر است، ادامه داد: در بازدید از موزه های استان نیز شاهد رشد ۱۲ درصدی در مقایسه با تعطیلات نوروزی پارسال هستیم.

وی یادآوری کرد: بیشترین تعداد بازدید مسافران نوروزی استان، از روستای کندوان و پس از آن کلیسای سنت استپانوس در جلفا بوده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});