• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 138348
  • 08 فروردین 1403 - 16:00
تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی
یازاکو - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مدارس تبریز و جلفا را پرمسافرترین مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مسعود سعادتی از برخی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان واقع در مدارس شهید صدوقی و آیت الله کاشانی ناحیه یک تبریز، بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید به منظور ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به فرهنگیان با اهدای سوغاتی به مهمانان نوروزی مستقر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان، خوش‌آمد گفت.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه ۷۸ مدرسه در استان برای پذیرش مهمانان نوروزی فرهنگی آماده شده بود، گفت: مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان‌های تبریز و جلفا به ترتیب پرمسافرترین مراکز استان شدند.

وی تصریح کرد: طبق آمار اعلامی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان تا شش فروردین ماه، ۱۳۸۵ خانوار در این دو مرکز، اسکان یافته‌اند و شهرستان تبریز و جلفا در صدر مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی قرار گرفتند.

سعادتی ادامه داد: شهرستان‌های کلیبر، سراب، خداآفرین و اهر و مرند نیز در رتبه‌های بعدی از نظر تعداد خانوار‌های اسکان یافته در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان قرار دارند و تا تاریخ ششم فروردین ماه، ۶۵۱۸ نفر (۱۰۷۰۲ نفر روز) در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});