• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

نقش جدی شرکت‌های دانش‌بنیان در سرمایه‌گذاری شهری

  • کد خبر : 139505
  • 21 فروردین 1403 - 18:45
نقش جدی شرکت‌های دانش‌بنیان در سرمایه‌گذاری شهری
یازاکو - مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز گفت: شرکت های دانش بنیان نقش مهم و جدی در بخش سرمایه گذاری اجرا می کنند.

رضا خلیلی در جلسه مشترکی با مدیران بخش های مختلف پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان نقش مهم و جدی در برگزاری همایش و همچنین در حوزه سرمایه گذاری و جذب مشارکتهای مردمی اجرا می کنند.

وی افزود: از طرفی همکاری پارک علم و فن آوری با شهرداری در جذب مشارکت شرکتهای دانش بنیان، تعیین مسیر و هدف برنامه های حوزه مدیریت شهری بسیار کارساز و تسریع کننده خواهد بود.

خلیلی با بیان اینکه در آستانه برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز، تعدادی از پروژه‌های راکد فعال شده و برخی از این پروژه ها برای جذب سرمایه گذار فراخوان می شوند، اظهار داشت: برخی از سرمایه گذاران برای پروژه های خاص دعوت می شوند و تفاهم نامه هایی در کنار همایش منعقد خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری پیش نشست بخش علمی همایش در استانبول و آنکارا گفت: در این نشست ها با انجمن تجار ایرانی مقیم ترکیه ارتباط  داشتیم که برای همکاری و سرمایه گذاری در تبریز و ایجاد مراودات مالی و اقتصادی بیشتر در این منطقه اظهار علاقمندی نشان می دهند.

رضا خلیلی گفت: امسال نیز سعی می کنیم با برگزاری پیش نشست ها و برنامه های مشترک با برخی کشورهای همسایه و استانهای دیگر ضمن معرفی پتانسیلها و توانمندیهای منطقه سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای همکاری جذب کنیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز با بیان اینکه این همایش فرصت خوبی است تا بتوانیم پتانسیل های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی منطقه را از فهرست معتبر معرفی و در مسیر پروژه های جدید اقدام کنیم، افزود: توان کیفیت زندگی شهروندان با افزایش خدمات ارتقا می یابد و با برنامه ریزی درست می‌توان بر سرمایه گذاری در شهر بیشتر از گذشته حساب باز کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=139505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});