• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

آغاز فعالیت اتوبوس‌های مسیر BRT تبریز از امروز

  • کد خبر : 14057
  • 19 اردیبهشت 1400 - 15:00
آغاز فعالیت اتوبوس‌های مسیر BRT تبریز از امروز
یاز اکو - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: خدمات اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر BRT شهر از روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه مجددا از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایمان غنی زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست مکرر شهروندان محترم و حسب مجوزهای صادره از استاندار محترم و دستور شهردار کلانشهر تبریز خدمات اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر BRT از سر گرفته شد.

وی افزود: خدمات مسیر تندرو با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و ضدعفونی مستمر ناوگان و تاسیسات و استفاده از کارت بلیت شخصی توسط مسافرین انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ناظران و بازرسان و واحدهای گشت انتظامی شرکت واحد بر لزوم رعایت پروتکل‌های ابلاغی نظارت جدی خواهند داشت و از ورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس‌ها جلوگیری خواهد شد. ضمن این‌که ماسک به قیمت دولتی در تمامی کیوسک‌های شارژ مسیر تندرو و پایانه‌ها در دسترس شهروندان محترم است.

غنی زاده گفت: با توجه به خدمات دهی با تمام ظرفیت ناوگان در مسیر تندرو و زمان انتظار تقریبی دو دقیقه‌ای در ایستگاه‌های این مسیر، از شهروندان محترم تقاضا داریم تا با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و استفاده از ماسک، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در داخل اتوبوس و ممنوعیت سوار کردن مسافر سرپایی و بیشتر از ظرفیت صندلی‌ها، در صورت شلوغی، سوار اتوبوس نشده و منتظر اتوبوس بعدی با مسافر کمتر شوند.

وی در خاتمه از شهروندان خواست تا با نیروهای این شرکت در جهت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});