• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

واکنش شهردار به سیلاب گسترده در تبریز

  • کد خبر : 14080
  • 19 اردیبهشت 1400 - 21:00
واکنش شهردار به سیلاب گسترده در تبریز
یاز اکو - شهردار تبریز گفت: در طول چهار سال گذشته ۱۸ کانال جدید در مناطق مختلف شهر برای هدایت آب های سطحی احداث کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، ایرج شهین باهر با حضور در برنامه تبریزیم با اشاره به عوامل مهم وقوع سیلاب در سطح شهر اظهار کرد: 
بارش های شدید باران جزو حوادث غیرمترقبه است و دوره های بازگشت دارد و معمولا هر ۲۵ یا ۳۰ سال حجم بارش ها به قدری است که منجر به وقوع سیل می شود.

او ادامه داد: زیرساخت های شهری در شهرهای مختلف متفاوت است و حتی در بعضی شهرها که زیرساخت ها کامل است تا حدی مشخص، کشش و ظرفیت تاب آوری دارند.

شهردار تبریز گفت: طی چهار سال اخیر در نقاط مختلف شهر تبریز مطالعات جامع هدایت و جمع آوری  آب های سطحی انجام و تقریبا ۴۰ درصد این مطالعات اجرایی و عملیاتی شده است. در کنار این، هر سال لایروبی کانال ها در اولویت بوده و بر این اساس ۱۸ کانال را طی چهار سال احداث کرده ایم. 

او با بیان اینکه مدیریت های قبلی عمدتا به اجرای پروژه های ویترینی علاقه داشته اند افزود: اجرای پروژه هایی همچون احداث کانال ها، چون جلوی چشم نیست، برای مدیران چندان مطلوبیت ندارد اما دوره فعلی  مدیریت شهری روی این موضوع کار کرد. هرچند قبول داریم که تا شرایط مطلوب فاصله است اما تلاش می کنیم که تا پایان دوره نیز اقدامات پیش بینی شده در حوزه هدایت آب های سطحی تداوم یابد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});