• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
اظهارات متفاوت پزشک طب چینی در شورای شهر تبریز؛

چرا نمی گذارند کرونا را کنترل کنیم؟/ اتفاقاتی پشت این ویروس وجود دارد

  • کد خبر : 14077
  • 19 اردیبهشت 1400 - 20:30
چرا نمی گذارند کرونا را کنترل کنیم؟/ اتفاقاتی پشت این ویروس وجود دارد
یاز اکو - پزشک طب سنتی گفت: چگونه است که در کشور یک و نیم میلیاردی مثل چین که آغاز گر و مبدا این ویروس است، صحبتی از واکسن و فوتی روزانه کرونا وجود ندارد؟ کشور چین چگونه بر این ویروس مغلوب شد؟! چرا ما از آن روش استفاده نمی کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نصر، طب سنتی چینی مجموعه‌ای از روش‌های درمانی است که در طول هزاران سال در چین به وجود آمده است، دیدگاه این روش مبتنی بر این مسئله است که فرایندهای بدن انسان به هم وابسته هستند و دائماً با محیط اطراف تعامل دارند. بنابراین این روش درمانی، برای پیشگیری، مبارزه و درمان بیماری‌ها به دنبال ناهماهنگی در بدن و محیط اطراف آن می‌گردد.
“قدیر محمدی” یکی از پزشکان طب سنتی است که امروز یکشنبه مهمان جلسه علنی شورای شهر بود، وی ضمن توضیحاتی درباره طب سنتی با اشاره به اینکه در کشور ما محدودیت هایی وجود دارد، گفت: تاکنون اجازه ثبت یک مقاله در رابطه با کرونا داده نشده است.
وی گفت: چرا در کشور ما اجازه تحقیق و پژوهش و مطالعه نتایج پژوهش های قبلی را نمی دهند؟
چگونه است که در کشور یک و نیم میلیاردی مثل چین که آغاز گر و مبدا این ویروس است، صحبتی از واکسن و فوتی روزانه کرونا وجود ندارد اما در اغلب کشور ها و کشور ما هر روز ترسناک ترین خبر ها را می شنویم. کشور چین چگونه بر این ویروس مغلوب شد؟! چرا ما از آن روش استفاده نمی کنیم؟ چین با یک و نیم میلیارد نفر کرونا را کنترل کرد چرا نمی گذارند ما کنترل کنیم؟ چرا باید وضعیتی در کشور حاکم شود تا نتوانیم درباره این ویروس سوال بکنیم؟ چگونه است که این ویروس از چین به پکن نرفته اما به تهران رسیده است؟ اتفاقاتی پشت این ماجرا ها وجود دارد.
محمدی اظهار کرد: ۷۶ درصد افرادی که مرتب ماسک زدند به کرونا مبتلا شدند، برای این ها شواهدات وجود دارد.
پزشک طب چینی گفت: این بیماری واقعیت دارد چرا باید از بیماری ترس داشته باشیم؟ استرس و ترس سیستم ایمنی بدن را سرکوب می کند.
وی اظهار کرد: چرا باید در دنیا دو چیز جرم باشد؟ یکی طب غرب و دیگری انکار هولوکاست.
محمدی گفت: داروی ساختم که تقدیم استاندار کردیم و قول مساعد دادند ولی تا کنون به نتیجه نرسیده است.
وی ادامه داد: چندین بار در تلویزیون اعلام کردم دارویی که ما ساختیم حدود ۶۰ نفری که با من کار می کنند به کرونا مبتلا نشدند.
وی اضافه کرد: کسانی هم که این دارو رو ناقص مصرف کردند به صورت سرما خوردگی این ویروس را از بدن خود دفع کردند.
وی ترکیب موثر برای ضد کرونا را در چهار گیاه معرفی کرد و افزود: داروهایی که اعلام کردیم برای مقابله با ویروس کرونا در همه جای دنیا وجود دارد و آن داروها عبارتند از ترکیب مساوی چهار گیاه زوفا، شیرین‌بیان، آویشن و مریم گلی که در همه جا یافت می شود.
وی ادامه داد: به ازای هر نفر برای پیشگیری یک قاشق غذاخوری کافی است دم کرده و روزانه میل می نماید، اما اگر فردی مبتلا شود نیاز است روزانه سه الی چهار بار دم کرده و مصرف نماید و اگر کسانی که فشار خون دارند به جای شیرین بیان از از گلپر استفاده کنند.
وی تاکید کرد: اگر سه هفته این دمنوش را استفاده کنیم از شر این ویروس در امان می مانیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این دارو ها در کشور خودمان یافت می شود و من تضمین می دهم کسی که این دمنوش را استفاده کند به کرونا مبتلا نمی شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});