• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
2

بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز با انتشار فراخوان اعلام می‌شوند

  • کد خبر : 141782
  • 12 اردیبهشت 1403 - 21:14
بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز با انتشار فراخوان اعلام می‌شوند
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز، بسته های تدوین شده برای سرمایه گذاری با انتشار فراخوان اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز در دیدار با نمایندگان شهرداری البرز در دیدار با نمایندگان شهرداری البرز ضمن اشاره به پیشینه و تجارب بالای شهر تبریز در بخش سرمایه گذاری گفت: تبریز اولین bot کشور را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه نقایصی وجود دارد که بیشتر مربوط به ورود نهادهای دیگر است، افزود: نزدیک ۱۰۰ پروژه سرمایه گذاری داشتیم که برخی بلاتکلیف بودند، در این راستا آزادسازی و تعیین تکلیف برخی پروژه های شهرداری انجام شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری ومشارکتهای مردمی شهرداری تبریز، بسته های تدوین شده برای سرمایه گذاری با انتشار فراخوان اعلام خواهد شد.

خلیلی افزود: برخی از پروژه ها مراحل اداری و ارجایی اولیه را سپری کرده و همزمان با همایش کلنگ زنی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همایش بین‌المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز اواسط تیر ماه برگزار و نیمه دوم اردیبهشت نیز فراخوان مشارکت این همایش منتشر خواهد شد.

جانشین مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز، افزود: اطلس سرمایه گذاری براساس نیازسنجی طرح های جامع، تفصیلی و سیاستهای تشویقی برای جذب سرمایه گذاران انجام شده و براساس این نیازها تعریف می شود.

علیزاده با اشاره به اینکه در این همایش شرکتهای دانش بنیان هم پای کار آمده اند، گفت: مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در احداث پروژه های خدماتی، اقتصادی، فرهنگی و تفریحی بر فرصتهای اشتغالزایی و توسعه اقتصادی این منطقه بسیار تاثیرگذار بوده است.

راحتی رئیس سرمایه گذاری شهرداری فردیس نیز در این دیدار، گفت: شهر البرز بعد از غزه با کمترین و بیشترین جمعیت را نسبت به مساحت دارد و به دلیل زیرساختهای استراتژیکی این منطقه یکی از شهرها امنیتی محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: ساختار سازمانی شهرداری تبریز با تجربه دیرینی که در زمینه سرمایه گذاری دار د زبانزد همه کلانشهرها در کشور شده است. ….. افزود: همه ارگانها در تبریز همکاری و هماهنگی خوبی با شهرداری دارند و امیدواریم از تجربیات تبریز برای سرمایه گذاری استفاده کرده و خطاهای پیشین اجتناب کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=141782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});