• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز خبر داد:

آماده باش نیروهای خدمات شهری تبریز برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر

  • کد خبر : 142122
  • 17 اردیبهشت 1403 - 18:20
آماده باش نیروهای خدمات شهری تبریز برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر
یازاکو - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از آماده باش کامل اکیپ‌های خدمات در سطح مناطق دهگانه همزمان با ورود سامانه بارشی و بارش‌های اخیر خبر داد.

هادی بدری حامد در گفتگو با اشاره به بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید و افزایش بارندگی ها، نیروهای معاونت خدمات شهری و محیط زیست مناطق دهگانه آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کلیه نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه به همراه نیروهای آتش نشانی تبریز در آماده باش کامل بوده و نقاطی که در مواقع بارش دارای مشکل می‌شوند را شناسایی و نسبت به رفع آبگرفتگی معابر، اقدام می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز تصریح کرد: لایروبی اساسی مسیل ها و کانال های سطح شهر، پاکسازی آبروها و کانال‌ها و کنترل تجهیزات هدایت آبهای سطحی در چند ماه گذشته در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار گرفته است و امیدواریم در زمان بارش ها شاهد مشکل خاصی در سطح شهر نباشیم.

بدری حامد با بیان اینکه تاکنون در هیچ یک از معابر آبگرفتگی و مشکل خاصی ایجاد نشده است، خاطر نشان کرد: نیروهای خدمات شهری با هدف تسهیل تردد در عبور مرور معابر در آماده کامل بوده و از هرگونه آبگرفتگی احتمال جلوگیری می‌کنند.

گفتنی است، طرح خدمات محله ای از هشتم اردیبهشت سال‌جاری در مناطق دهگانه آغاز شده و این طرح به مدت یک ماه بی وقفه تدوام دارد. به طوری که، لایروبی و پاکسازی آبروها، جوب ها و کانال ها، ترمیم جداول، پل ها و همسطح سازی دریچه‌ها در سطح معابر تنها بخشی از آیتم های مورد اجرای این طرح است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=142122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});