• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
شهردار خبر داد

پیشرفت ۶۰ درصدی تقاطع غیر همسطح معلم تبریز

  • کد خبر : 142370
  • 19 اردیبهشت 1403 - 20:06
پیشرفت ۶۰ درصدی تقاطع غیر همسطح معلم تبریز
یازاکو - شهردار تبریز از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح معلم خبر داد.

یعقوب هوشیار در بازدید از عملیات اجرایی پل معلم، اظهار کرد: برای اولین بار در تبریز از تکنولوژی سگمنتال در احداث تقاطع‌های غیرهمسطح استفاده می‌شود که انتقال تکنولوژی این روش پروسه کاری را زمان‌بر کرده است.

وی با بیان اینکه تداخل و جابجایی تاسیسات زیربنایی شهر، پروسه اجرای پل را طولانی می‌کند، افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم از مهر سال گذشته آغاز شده و علی‌رغم تداخل تاسیسات شهری در روند اجرای پروژه باید تا پایان خرداد به بهره‌برداری برسد.

هوشیار با اشاره به ضرورت توانمندسازی مجموعه شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: پنج تقاطع غیرهمسطح با تکیه بر توان فنی شهرداری تبریز در دست اجرا است که قطعات سگمنتال آن توسط شهرداری و شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان تولید می‌شود.

به گفته شهردار تبریز تأمین روشنایی تقاطع غیرهمسطح معلم بر عهده شهرداری خواهد بود.

وی با اشاره ه پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح معلم یادآورد شد: پل معلم با ۵۷۰ متر طول و ۱۶ متر عرض و با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به کارفرمایی شهرداری منطقه ۵ و اجرای شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته در دست احداث است.

هوشیار به اشاره به بهره‌برداری همزمان از ۲ تقاطع غیرهمسطح معلم و قراملک در پایان خرداد گفت: تلاش داریم تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد به اتوبان پاسداران نیز در نوبت بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به استفاده از فناوری نوین سگمنتال در اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح افزود: توانمندی ایجاد شده نزد نیروهای فنی شهرداری تبریز در اجرای پروژه‌های ترافیکی با تکنولوژی سگمنتال، باعث افزایش سرعت و کیفیت و طول عمر پژوه‌های شهری می‌شود.

شهردار تبریز اذعان داشت: اجرای پروژه‌های کلان در مناطق کم‌برخوردار شهر اولویت دوره فعلی مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه در دوره فعلی مدیریت شهری ۶ پل روگذر احداث شده و ۵ پل نیز در سال جاری در دست اجرا است، تاکید کرد: اجرای این تعداد از تقاطع غیر همسطح را نشانگر توان فنی و مهندسی متخصصان شهرداری است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=142370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});