• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی؛

خانه‌های آسیب‌دیده از زلزله میانه و سراب تا پایان تیرماه تکمیل می‌شود

  • کد خبر : 14483
  • 22 اردیبهشت 1400 - 13:15
خانه‌های آسیب‌دیده از زلزله میانه و سراب تا پایان تیرماه تکمیل می‌شود
یاز اکو - مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی با اشاره به تامین مصالح مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله‌زده میانه و سراب گفت: تمامی خانه‌های آسیب‌دیده از این زلزله تا پایان تیرماه سالجاری تکمیل و تحویل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حافظ باباپور روز چهارشنبه در نشست با مدیرعامل بنیاد بتن آذرآبادگان با بیان اینکه در زلزله آبان سال ۹۸ در شهرستان های میانه و سراب ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت دید، افزود: سه هزار و ۵۰۰ واحد خسارت دیده نیاز به تعمیرات جزئی و کلی داشت که همه آنها تکمیل شده است و عملیات احداث سه هزار واحد نیز در مرحله نهایی بوده و به بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بنیاد بتن آذرآبادگان در تامین مصالح مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و اجرای طرح های عمرانی بنیاد مسکن در روستاها فعالیت های گسترده ای دارد.

باباپور، عوامل موفقیت این نهاد در راستای خدمات رسانی به محرومان را همکاری، همدلی، حفظ روحیه انقلابی و جهادی اعلام کرد و ادامه داد: این نهادها تحت پوشش حساب ۱۰۰ امام(ره) با هدف خانه سازی برای محرومان تاسیس شده است.

وی یادآوری کرد: بنیاد مسکن بدون اینکه سربار دولت باشد در زمینه اشتغال جوانان، احداث مسکن و اماکن عمومی،  تهیه و اجرای طرح های عمرانی در روستاها و حتی شهرها،  مشارکت در طرح های عمرانی و ملی، بازسازی مناطق جنگ زده و سانحه دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه فعالیت های چشمگیری داشته است و این روند همچنان ادامه دارد.

بنیاد بتن آذرآبادگان آمادگی همکاری است

مدیرعامل بنیاد بتن آذرآبادگان نیز در این نشست گفت: بعد از انقلاب اسلامی چند نهاد به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شدند و تاکنون منشاء خدمات ارزنده و چشمگیری بوده و هستند و اکثر آن ها در محرومیت زادیی تلاش می کنند.

علی فولادی افزود: این بنیادها و پرسنل آن ها با کمترین امکانات، بی وقفه، بی منت و دور از خانواده با کمترین حقوق و مزایا در سخت ترین شرایط برای توسعه عمران مناطق محروم و سخت عبور همواره زحمات زیادی متحمل شدند.

وی اظهار کرد: بنیاد بتن آذرآبادگان با داشتن کارگاهای متعدد تولید باکیفیت مصالح ساختمانی، راهسازی و داشتن پرسنل دلسوز، صادق و تلاشگر در اجرای طرح های عمرانی ملی مشارکت کرده و همواره آماده است این همکاری را ادامه دهد.

فولادی ادامه داد: استراتژیک ترین و عمده ترین محصولات تولیدی این مجموعه شامل بتن، تیرچه، خرپای صنعتی، قطعات بتنی، بلوک، شن و ماسه و کف پوش بوده و تمام محصولات این بنیاد با رعایت کامل همه استانداردها و الزامات فنی و کیفیت تولید می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});