• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
4

شناسایی و کشف انشعاب غیرمجاز در یکی از واحدهای صنعتی تبریز!

  • کد خبر : 150064
  • 07 مرداد 1403 - 14:45
شناسایی و کشف انشعاب غیرمجاز در یکی از واحدهای صنعتی تبریز!
یازاکو - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف چند رشته کابل دفن شده به منظور استفاده غیرمجاز از شبکه توزیع برق در یکی از واحدهای صنعتی در شهرستان تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، اکبر فرج‌نیا اظهار کرد: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق، بدون دریافت انشعاب قانونی و هرنوع تصرف یا تغییر در وضعیت کنتور برق جرم بوده و بر اساس ضوابط با آن برخورد می‌شود.

وی افزود: متاسفانه برداشت‌های غیرمجاز و غیراصولی از شبکه انتقال و توزیع برق علاوه بر ایجاد اختلال در برق‌رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق موجب آسیب رساندن به تجهیزات برق و لوازم برقی شهروندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به کشف و شناسایی نزدیک به ۸۰۰ انشعاب غیرمجاز طی ۴ ماهه نخست سال گفت: به منظور مقابله با این موضوع با تلاش همکاران اقدامات قابل توجهی را در چند سال اخیر انجام شده و این موضوع ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با تلاش همکاران واحد رسیدگی به انشعابات غیرمجاز شرکت ۳ رشته کابل به‌صورت دفن شده به منظور استفاده غیرمجاز برق در یکی از واحد صنعتی شهر تبریز شناسایی، کشف و جمع‌آوری شد.

فرج‌نیا خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود در صورت مشاهده فعالیت‌های مشکوک حتی با لباس مخصوص شرکت توزیع نیروی برق بر روی شبکه، موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های برق ۱۲۱ استعلام و پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=150064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});