• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی اعلام کرد:

از سال ۹۸ تاکنون بالغ بر ۳۶۰۰ دستگاه ماینر غیرمجاز توسط این شرکت کشف شده است

  • کد خبر : 15720
  • 31 اردیبهشت 1400 - 20:00
از سال ۹۸ تاکنون بالغ بر ۳۶۰۰ دستگاه ماینر غیرمجاز توسط این شرکت کشف شده است
یاز اکو - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در ششمین اقدام فراگیر شرکت‌های توزیع صنعت برق کشور با محوریت "عبور از پیک تابستان" گفت: از سال ۹۸ تاکنون بیش از ۳۶۰۰ دستگاه ماینر غیرمجاز توسط این شرکت کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، اکبر فرج نیا در مراسم آغاز به کار این اقدام فراگیر یک روزه که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت که در این مانور عملیاتی، حدود ۶۴ اکیپ اجرایی با ۲۱۰ نفر، در کلیه شهرستان های تابعه این شرکت مشارکت دارند.

وی گفت: طی این اقدام فرگیر، اکیپ های عملیاتی شرکت به تعدیل روشنایی معابر شهری و بین‌شهری، مقابله با دستگاه های استخراج رمز ارز غیرمجاز، ارزیابی و آماده بکاری مولدهای اضطراری و نیز ارزیابی و آماده بکاری سامانه‌های برق من و پاسخگویی ۱۲۱ (خدمات سریع و آسان) می پردازند.وی این اقدامات را در راستای مدیریت پیک بار تابستان بسیار کارساز و موثر قلمداد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی تعداد ماینرهای غیرمجاز کشف شده در سال ۹۸ را ۱۱۴۴ دستگاه (از ۳۷ مرکز) ، در سال ۹۹ را حدود ۲۰۶۶ دستگاه (از ۸۲ مرکز) و نیز تعداد ماینر های غیرمجاز کشف شده طی دو ماه ابتدایی سال جاری را نیز حدود ۳۹۲ دستگاه (از ۴۱ مرکز) اعلام کرد و گفت: تلاش مأموران شرکت برای کشف مراکز استخراج رمز ارز های غیرمجاز با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

مهندس فرج نیا به جرایم اخذ شده و پرونده های قضایی پیرامون استفاده‌کنندگان از این دستگاه‌های غیر مجاز نیز اشاره کرد و در پایان گزارش خود، چالش‌های پیش روی کشف مراکز استخراج رمز های غیرمجاز و نیز شیوه های فنی و غیرفنی شناسایی دستگاه‌های رمز ارزها را بیان کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=15720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});