• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
وزیر میراث فرهنگی:

گردشگری واکسن به سبد ⁧‫گردشگری سلامت‬⁩ اضافه می‌شود

  • کد خبر : 16069
  • 03 خرداد 1400 - 10:15
گردشگری واکسن به سبد ⁧‫گردشگری سلامت‬⁩ اضافه می‌شود
یاز اکو - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: این ظرفیت وجود دارد که پس از واکسینه شدن همه مردم و با تولید واکسن داخلی کرونا، «گردشگری واکسن» به سبد «⁧‫گردشگری سلامت»‬⁩ اضافه و منجر به رونق گردشگری در کشور شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از میراث آریا، علی اصغر مونسان در حساب کاربری خود در توییتر از روند منظم واکسیناسیون‬⁩ افراد بالای ۷۰ سال در مجتمع ایران‌مال در غرب تهران ابراز رضایت کرد و نوشت: به‌نظر می‌رسد این ظرفیت وجود دارد که پس از واکسینه شدن همه مردم و با تولید واکسن داخلی، گردشگری واکسن به سبد ⁧‫گردشگری سلامت‬⁩ اضافه شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز گذشته با حضور در مجتمع ایران مال علاوه بر بازدید از مراحل واکسیناسیون COVID۱۹ افراد بالای ۷۰ سال در این مجتمع در جریان روند ساخت هتل مجتمع ایران مال قرار گرفت.

مونسان با تقدیر از تلاش های کادر درمان مستقر در این مجتمع و آرزوی سلامتی برای افراد در حال واکسینه شدن بیان کرد: بسیار خوشحالم که از ابتدای شیوع پاندمی کرونا بخش گردشگری در کنار کادر درمان قرار گرفت و تمامی امکاناتمان را در اختیار وزارت بهداشت گذاشتیم.

او تصریح کرد: در زمانی که ترس از کرونا بیشتر از این روزها بود تمامی اقامتگاه‌های ما به صورت گسترده برای خدمات‌دهی اعلام آمادگی کردند؛ همچنین هتل‌های فرودگاهی برای ایرانیان خارج از کشور همکاری خوبی با حوزه درمان داشتند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره گردشگری واکسن و اضافه شدن آن به سبد گردشگری کشور، بیان کرد: پس از واکسینه شدن همه مردم و تولید واکسن داخلی در آینده‌ای نزدیک این ظرفیت وجود دارد که واکسیناسیون را برای خارجی‌ها به‌ویژه کشورهای همسایه انجام دهیم.

مونسان تصریح کرد: اضافه شدن گردشگری مبتنی بر واکسیناسیون به بخش گردشگری سلامت می‌تواند به رونق گردشگری داخلی کمک کند.

مونسان روند واکسیناسیون در مجتمع ایران مال را بسیار منظم و با آرامش ارزیابی کرد و گفت: این مرکز بزرگ‌ترین مرکز تفریحی و گردشگری غرب تهران است و امروز با در اختیار قرار دادن این امکانات به کادر درمان کار مهمی انجام داد که جای تشکر دارد. روند واکسیناسیون با مدیریت خوبی انجام می‌شود و حس آرامش و شادابی حاکم بر این محیط حائز اهمیت است.


برای تعطیلات نیمه خرداد تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

وزیر میراث فرهنگی همچنین درباره وضعیت سفرها در تعطیلات پیش رو (تعطیلات نیمه خرداد) گفت: تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و تلاشمان اتخاذ بهترین تصمیم است. اولویت برای ما سلامت مردم است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});