• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

میانه نیازمند توسعه خانه سالمندان و ایجاد مرکز آموزش توانبخشی است

  • کد خبر : 16926
  • 09 خرداد 1400 - 14:00
میانه نیازمند توسعه خانه سالمندان و ایجاد مرکز آموزش توانبخشی است
یاز اکو - فرماندار میانه خواستار توسعه خانه سالمندان و ایجاد مرکز آموزش توانبخشی افراد بالای ۱۴ سال در حوزه بهزیستی این شهرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی افزود: در چند سال اخیر موفقیت های حاصل شده در تمامی زمینه ها در شهرستان مرهون تعاملات تمامی دستگاه ها و حمایت های استانی است.

وی اضافه کرد: سرعت پیشرفت فعالیت های بهزیستی در منطقه ایجاب می کند با مساعدت های بیشتر استانی شاهد ارتقای خدمات ارائه شده به گروه های هدف در شهرستان میانه باشیم.

معاون استاندار همچنین بر مناسب سازی فضای ادارات شهرستان در راستای رعایت حقوق شهروندی در حوزه بهزیستی و افراد مشمول این حوزه تاکید کرد و گفت: مناسب سازی فضای ادارات توسط بازرسین مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مشایخی با اشاره به  همراهی خیرین در ایجاد و ارتقای مرکز آموزشی افراد ۱۲ تا ۱۸ سال و توسعه مرکز نگهداری دختران بی سرپرست افزود: امروز ایجاد مرکز نگهداری از سالمندان مردان و مرکز آموزش توانبخشی افراد ۱۴ سال به بالا نیاز ضروری شهرستان است

وی بر تعیین تکلیف ساختمان های در اختیار بهزیستی در نقاط مختلف شهرستان و تبدیل به احسن این اماکن جهت ایجاد ساختمان مستقل اورژانس اجتماعی تاکید کرد و گفت: فرمانداری آماده هرگونه مساعدت و پشتیبانی جهت ارتقای خدمات ارائه شده در حوزه بهزیستی در شهرستان می باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});