• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8
دادستان آذرشهر تشریح کرد؛

جزئیات جدید از پرونده فساد شبکه ای در شهرداری آذرشهر

  • کد خبر : 17677
  • 16 خرداد 1400 - 13:30
جزئیات جدید از پرونده فساد شبکه ای در شهرداری آذرشهر
یاز اکو - دادستان آذرشهر از صدور قرار جلب به دادرسی (مجرمیت) در مورد پرونده فساد شبکه ای شهرداری آذرشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، اکبر امراهی صبح یک شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت پرونده فساد شهرداری آذرشهر گفت: پرونده فساد شبکه ای شهرداری و شورای شهر آذرشهر یکی از بزرگترین پرونده‌های فساد اقتصادی در استان است و به لحاظ پیچیدگی و حجم بالای پرونده آمار بالای متهمان با ظرافت و حساسیت ویژه ای در دادسرای ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان در جریان رسیدگی است.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف پرونده قضائی مربوط به فساد شبکه ای شهرداری آذرشهر از دغدغه‌های جدی مردم آذرشهر است، افزود: با پیگیری‌های مستمر رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان خوشبختانه برای این پرونده قرار جلب به دادرسی صادر شده و در مرحله صدور کیفر خواست است و بزودی رأی دادگاه در خصوص این پرونده صادر خواهد شد.

پرونده فساد شبکه ای شهرداری آذرشهر ۱۲ متهم دارد

دادستان آذرشهر افزود: پرونده فساد شبکه ای شهرداری آذرشهر ۱۲ متهم دارد ولی با توجه به حجم بالای پرونده و کشف زوایای پنهان آن، افزایش تعداد متهمان در این خصوص محتمل است.

وی با تکذیب هرگونه شایعه تبرئه متهمان این پرونده افزود: متهمان پرونده فساد شبکه ای شهرداری با قید وثیقه آزاد هستند و هرگونه شایعه در خصوص تبرئه متهمان کذب محض است.

این مقام قضائی تصریح کرد: به لحاظ تعداد زیاد متهمان و تعدد اتهامات و همچنین شکایت چندین فرد حقیقی از متهمان این پرونده، روند رسیدگی به این پرونده را نسبتاً طولانی نمود.

دادستان آذرشهر در پاسخ به سوالی در خصوص متهم بودن یکی از مدیران ارشد سابق شهرستان آذرشهر در پرونده شهرداری آذرشهر این موضوع را به صورت تلویحی تأیید کرد و گفت: این موضوع را تکذیب نمی‌کنم و بعد از نهایی شدن نتیجه پرونده در خصوص این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=17677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});