• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

اشتغال ۲۰۰ نفر از زندانیان مراغه در کارگاه حرفه آموزی و اشتغال زایی

  • کد خبر : 18007
  • 18 خرداد 1400 - 20:00
اشتغال ۲۰۰ نفر از زندانیان مراغه در کارگاه حرفه آموزی و اشتغال زایی
یاز اکو - دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: حدود ۲۰۰ نفر از زندانیان حائز شرایط در کارگاه حرفه آموزی و اشتغال زایی فعالیت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، نادر نجد روز سه شنبه در بازدید از از کارگاه حرفه آموزی دکتر شفائی مراغه افزود: براساس سیاست های قوه قضاییه در حمایت از اقشار نیازمند، به ویژه خانواده های زندانیان، این زندانیان به صورت رای باز و در زمینه تولید فرش ابریشمی و قالیبافی در این کارگاه اشتغال زایی به صورت روزانه فعالیت دارند.

وی ادامه داد: این کارگاه اشتغال زایی و حرفه آموزی به همت انجمن حمایت از زندانیان و خیران شهرستان مراغه ایجاد شده و از مراکز نمونه کشوری در این زمینه است.

وی اضافه کرد: در این راستا، بخشی از درآمد این کارگاه به صورت کمک هزینه زندگی به خانواده های زندانیان اختصاص یافته و بخشی نیز برای رهایی پس از زندانِ مددجویان پس انداز می شود.

 رئیس دادگستری مراغه نیز در این بازدید با تقدیر از فعالیت های اجتماعی انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان گفت: این مجتمع کارگاهی علاوه بر حرفه آموزی، مبستر کسب درآمد برای مددجویان دربند پس از رهایی از زندان نیز شده است.

فرهاد خاکپور افزود: با استفاده بیشتر از پتانسیل موجود، گسترش کارگاه و افزایش فعالیت های اشتغال زا در زمینه تولید مصالح ساختمانی نیز اقدام های موثری در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});