• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
11

هتل بوتیک اُرُسی تبریز افتتاح شد

  • کد خبر : 18546
  • 24 خرداد 1400 - 8:30
هتل بوتیک اُرُسی تبریز افتتاح شد
یاز اکو - هتل بوتیک اُرُسی تبریز با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این کلانشهر افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، این هتل در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع و زیربنای یک هزار مترمربع در چهار طبقه احداث شده و تمام نمادهای طراحی و معماری ایرانی اسلامی به زیبایی در آن به کار رفته است و به گفته مالک خصوصی آن برای ساخت و تجهیز این هتل بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

هتل ارسی تبریز زیرساختی بی‌نظیر برای معرفی هویت، فرهنگ و تاریخ ایرانی – اسلامی به گردشگران خارجی و داخلی است که با آغاز فعالیت آن برای حدود ۱۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود و این بنا یادآور اهمیت صیانت از ریشه‌ها و داشته‌های تاریخی، صنایع‌دستی و معماری ایرانی بوده و پنجره اُرُسی این هتل بوتیک با ابعاد ۸.۴ متر در ۵.۴ متر از مولفه‌های اصلی زیبایی و اصالت آن است.

این هتل در مجموع پنج سرای (اتاق) سنتی با اسامی کهربا، لاجورد، یاقوت، الماس و زمرد دارد و ظرفیت اقامت آن در مجموع ۱۰ نفر است.

هتل بوتیک ها، اماکن اقامتی هستند که معماری زیبا، شیک و سنتی را در قالب یک هتل در اختیار گردشگران قرار می‌دهند و اصلی‌ترین تفاوت آن‌ها با هتل های دیگر در سبک معماری داخلی آن‌هاست.

هتل بوتیک اُرُسی تبریز در منطقه ائل گولی این شهر به ابتکار و با خلاقیت و هزینه یکی از جوانان نخبه و کارآفرین شهر در مدت پنج سال و با هدف احیای معماری اصیل بومی در تلفیق با اصول مهندسی نوین ساخته شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});