• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
فرماندار هشترود:

پروژه آبرسانی پایاب سد سهند باید هرچه زود تر به پایان برسد

  • کد خبر : 18609
  • 24 خرداد 1400 - 11:45
پروژه آبرسانی پایاب سد سهند باید هرچه زود تر به پایان برسد
یاز اکو - فرماندار هشترود گفت: دولت فراتر از انتظار برای تکمیل پروژه آبرسانی مجموعه پایاب سد سهند، اعتبار تخصیص داده است و باید هر چه زودتر این پروژه به پایان برسد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، امین امینیان، در جلسه کمیته‌ی راهبری پایاب سد سهند، اظهار کرد: برای تکمیل پروژه پایاب سد سهند، تمامی تجهیزاتی که برای ایجاد پست برق قوی لازم بود، خریداری شده و تا ۴۵ روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۸۵۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند به صورت موقت به کشاورزان تحویل داده شده خاطرنشان کرد: اداره‌ی جهاد کشاورزی و سایر ادارات متولی در مجموعه پایاب سد سهند باید هر چه زودتر سند قطعی به اسم بهره برداران را صادر کنند تا در سیستم های مربوطه کشوری ثبت شود.

امینیان گفت: پروژه آب‌رسانی به مجموعه پایاب سد سهند پیشرفت ۸۵ درصدی را تجربه می کند و ما امیدواریم تا در آینده نزدیک بهره برداری از این مجموعه به صد در صد برسد.

وی اضافه کرد: برای ساماندهی مجموعه پایاب سد سهند هشترود بیش از شش برابر اعتبارات عمرانی در طول دو سال گذشته، اعتبار تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت شبکه سد سهند مبلغی نزدیک به ۲۳ میلیارد تومان از تبصره ۱۹ و مبلغ ۴۷ میلیارد تومان از سایر منابع در طول یک سال اعتبار جذب شده است.

فرماندار هشترود در پایان متذکر شد: طبق اعلام دیوان عدالت اداری از سال ۱۳۹۴ به بعد هرگونه جرائمی که از کشاورزان گرفته شده به خودشان برگشت داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});