• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
مدیرعامل شرکت برق اردبیل:

برق شمال اردبیل را از کشور آذربایجان تأمین خواهیم کرد

  • کد خبر : 18679
  • 24 خرداد 1400 - 20:00
برق شمال اردبیل را از کشور آذربایجان تأمین خواهیم کرد
یاز اکو - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: برق مورد نیاز شمال استان اردبیل را از طریق واردات برق از کشور آذربایجان تأمین خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، حسین قدیمی اظهار کرد: با توجه به گرم شدن هوا و افزایش مصرف برق به ویژه در مناطق شمالی با توجه به استفاده از وسایل سرمایشی، تلاشمان بر این است تا در جهت پایداری برق در این مناطق وارداتی را از کشور جمهوری آذربایجان داشته باشیم.

وی به گرم شدن هوا در هفته جاری و همراهی مشترکان در رعایت الگوهای مصرف اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این روند کاهش مصرف در سطح استان خاموشی‌هایی را در روزهای گرم پیش رو شاهد نباشیم و مصرف اهالی استان در باب انرژی از حد مجاز اعلام شده به استان بیشتر نباشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: چنانچه تعادلی را در تولید و مصرف شاهد باشیم، قطعاً اعمال خاموشی نخواهیم داشت و با توجه به ایام حساس تبلیغات انتخاباتی و روز انتخابات سعی می‌کنیم تا کمترین خاموشی‌ها را در سطح استان اعمال کنیم.

قدیمی افزود: در روز رأی‌گیری که ۲۸ خرداد خواهد بود سعی و تلاشمان در سطح استان بر این است تا خاموشی‌های از پیش تعیین شده نداشته باشیم و چنانچه خاموشی‌های اتفاقی نیز رخ دهد، به سرعت ترمیم و اصلاح فرآیندها را انجام خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنان امیدواریم شهروندان استان با رعایت الگوهای مصرف به وضعیت پایداری برق کمک کنند تا از این شرایط بحرانی و گرم سال عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل اضافه کرد: ۵۵ درصد مصرف برق استان مربوط به روشنایی و استفاده از وسایل سرمایشی است که عمدتاً در شمال استان با توجه به وضعیت جوی گرم اتفاق می‌افتد که در این زمینه مشترکان در این مناطق باید الگوهای ارائه شده را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});