• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
4

نتایج انتخابات شورای شهر هشترود مشخص شد

  • کد خبر : 19384
  • 29 خرداد 1400 - 15:58
نتایج انتخابات شورای شهر هشترود مشخص شد
یاز اکو - نتایج نهایی انتخابات شورای شهر هشترود مشخص شد و از مجموع هشت هزار و ۳۴۹ رای ماخوذه شهر هشترود سعید امنی با ۲ هزار و ۷۷۵ رای بیشترین آرا را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مشرق، بیش از ۵۴ درصد از حائزان شرایط رأی شهرستان هشترود استان آذربایجان شرقی در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

۵۰ هزار و ۳۴۰ نفر از ساکنان این شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه واجد شرایط رأی بودند که ۲۷ هزار و ۳۰۰ نفر از آنان در پای صنوق‌های رأی حاضر شدند.

از مجموع هشت هزار و ۳۴۹ رأی مأخوذه شهر هشترود سعید امنی با ۲ هزار و ۷۷۵ رأی، محمدرضا شقاقی‌پور با هزار و ۹۶۳ رأی، محمدرضا قهرمانپور با هزار و ۸۸۷ رأی، حسین اکبری با هزار و ۶۳۹ رأی و رضا عباس‌نژاد با هزار و ۶۲۹ رأی به ترتیب بیشتری آرا را به خود اختصاص دادند.

سیدعقیل مدنی با هزار و ۶۱۹ رأی و سعید صفرزاده با هزار و ۵۰۲ رأی نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

همچنین از مجموع ۷۹۸ رأی مأخوذه در شهر نظرکهریزی نیز اصغر ابوالفتح با ۴۴۰ رأی، یوسف جوادی با ۳۷۹ رأی، حسن فرج‌الهی با ۳۵۸ رأی، حسن طهماسبی با ۳۵۸ رأی، محمد اصغری با ۳۴۹ رأی و اصغر محبی با ۲۳۴ رأی به ترتیب حائز بیشتری آرا شدند.

گفتنی است از مجموع ۲۷ هزار و ۳۰۰ رأی مأخوذه ریاست جمهوری نیز به ترتیب سیدابراهیم رئیسی با ۱۶ هزار و ۴۶۹ رأی، عبدالناصر همتی با سه هزار و ۹۸۵ رأی، محسن رضایی با ۲ هزار و ۶۳۹ رأی و قاضی‌زاده هاشمی با ۷۲۵ رأی بیشترین آرای شهرستان را به خود اختصاص دادند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});