• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
10

۴۵ درصد مردم مراغه در انتخابات شرکت کردند + نتایج مراغه و خداجو

  • کد خبر : 19415
  • 30 خرداد 1400 - 9:40
۴۵ درصد مردم مراغه در انتخابات شرکت کردند + نتایج مراغه و خداجو
یاز اکو - فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: ۴۵ درصد از حائزان شرایط رای شهرستان در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سید علی موسوی اظهار کرد: ۲۰۱ هزار و ۲۳۴ نفر از ساکنان این شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه، واجد شرایط رای بودند که ۹۱ هزار و ۳۶۸ نفر از آنان در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی ادامه داد: از مجموع ۵۱ هزار و ۳۸۰ رای ماخوذه شهرستان مراغه، «ابراهیم خوش رفتار» با پنح هزار و ۷۶۷ رای، «حسین شیخ فرجی گاوگانی» با پنج هزار و ۷۶۵ رای، «بهمن محمودی» با پنج هزار و ۶۹۵ رای، «ناصر رحمتی» با پنج هزار و ۶۴۴ رای، «رقیه سعیدی» با پنج هزار و ۲۰۴ رای، «الناز پاکرو» با پنج هزار و ۱۰۶ رای و «رضا اصغری» با چهار هزار و ۵۲۹ رای به ترتیب بیشتری آرا را به خود اختصاص دادند.

موسوی همچنین با اشاره به نتایج انتخابات شورای شهر در خداجو، خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها «وحید شمسی» با ۳۸۰ رای، «بهروز پاشایی» با ۳۲۲ رای، «عباس جلالی» با ۳۱۶ رای، «لیلا برزیگر» با ۲۷۱ رای و «ناصر اروجی» با ۲۲۸ رای به ترتیب حائز بیشترین آرا شدند. 

وی با بیان این‌که در شهرستان مراغه انتخابات ریاست جمهوری در ۲۲۰ شعبه برگزار شده است، گفت: همچنین به ترتیب سیدابراهیم رئیسی با بیش از ۵۲ هزار رای، عبدالناصر همتی با ۱۰ هزار و ۸۵۲ رای، محسن رضایی با ۹ هزار و ۸۲۲ رای و قاضی‌زاده هاشمی با سه هزار و ۷۷۲ رای بیشترین آرای شهرستان را به خود اختصاص دادند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});