• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

آتش‌سوزی اراضی طارمات سلطانیه زنجان مهار شد

  • کد خبر : 114517
  • 23 مرداد 1402 - 11:30
آتش‌سوزی اراضی طارمات سلطانیه زنجان مهار شد
یاز اکو - مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با تلاش عوامل امدادی هلال احمر و منابع طبیعی آتش‌سوزی طارمات سلطانیه پس از چهار ساعت مهار شد و در این حادثه ۱۸ هکتار از ارضی طبیعی در آتش سوخت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عباس بابایی بامداد دوشنبه، افزود: این حادثه با مدیریت دستگاه های متولی مهار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز گفت: آتش سوزی مراتع و جنگل‌های قشلاق و چم رود سلطانیه امدادگران را به صحنه حادثه کشاند و با تلاش چهار ساعته حریق مهار شد.

حکمت اله‌هاشمی افزود: این حادثه در ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر آتش سوزی در مراتع و جنگل های روستاهای قشلاق و چشم شهرستان سلطانیه رخ داد.

وی یادآوری کرد: استمداد کمک منابع طبیعی استان در ساعت ۱۷:۲۳ از هلال احمر زنجان تیم های ۱۲ نفره از نیروهای عملیاتی همراه با خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با تلاش های بی وقفه تیم های عملیاتی هلال احمر شهرستان زنجان در کنار نیروهای سایر ارگان ها آتش مراتع و جنگل های این مناطق بیان شده مهار شد.

هاشمی تاکید کرد: هموطنان هنگام‌مراجعه به دامن طبیعت از روشن کردن آتش به جد خودداری کنند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=114517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});