• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
فرماندار چاراویماق:

۷۴.۵ درصد از مردم چاراویماق در انتخابات شرکت کردند+ نتایج

  • کد خبر : 19420
  • 30 خرداد 1400 - 10:00
۷۴.۵ درصد از مردم چاراویماق در انتخابات شرکت کردند+ نتایج
یاز اکو - فرماندار چاراویماق گفت: ۷۴.۵ درصد از واجدان شرایط رای‌دادن در این شهرستان در انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، رسول یعقوبی با اشاره به نتایج انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در این شهرستان، اظهار کرد: نزدیک ۲۴ هزار نفر از ساکنان این شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه واجد شرایط رای دادن بودند که ۱۷ هزار و ۷۹۷ نفر از آنان در پای صنوق‌های رای حاضر شدند.

وی افزود: همچنین در انتخابات شورای اسلامی شهر قره آغاج «خالق عبادی پور» با یک هزار و ۳۳۹ رای، «مهدی حبیب اللهی» با یک هزار و ۲۸۰ رای، «وحید اسمعیلی» با یک هزار و ۲۱۶ رای، «رحیم محمودپور» با یک هزار و ۱۷۲ رای و «توحید محمدپور» با یک هزار و ۱۶۱ رای به ترتیب بیشتری آرا را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: «یونس شیرزاده» با یک هزار و ۸۱ رای، «سید حمید هاشمی» با ۹۷۳ رای و «جعفر محبی» با ۹۳۵ رای نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.  

فرماندار چاراویماق بیان کرد: در شورای اسلامی شهر قره آغاج مرکز شهرستان چاراویماق ۵ نفر عضو اصلی و ۳ نفر عضو علی‌البدل هستند.

یعقوبی متذکر شد: از مجموع ۱۶ هزار و ۴۳۱ رای صحیح انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب سیدابراهیم رئیسی با ۱۱ هزار و ۶۳۰ رای، عبدالناصر همتی با دو هزار و ۳۰۲ رای، محسن رضایی با دو هزار و ۱۰۸ رای و قاضی‌زاده هاشمی با ۳۹۱ رای بیشترین آرای شهرستان را به خود اختصاص دادند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});