• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
11

مشارکت ۶۰ درصدی مردم سراب در انتخابات+نتایج

  • کد خبر : 19480
  • 30 خرداد 1400 - 13:15
مشارکت ۶۰ درصدی مردم سراب در انتخابات+نتایج
یاز اکو - فرماندار سراب از مشارکت ۶۰ درصدی مردم این شهرستان در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حسن یحیوی، اظهار کرد: تعداد کل واجدین شرایط حضور در انتخابات شهرستان سراب بالغ بر ۱۰۶ هزار نفر بوده که ۶۱ هزار و ۶۰۲ نفر در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: از تعداد ۱۴۱ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شهرستان نیز ۱۳۵ روستا در جریان انتخابات شورای روستای خود شرکت کردند.

وی ادامه داد: از میان ۳۱ کاندیدای شرکت کننده در انتخابات شورای شهر سراب آقای “بهروز کرامتی” با ۳۰۱۵ رای، آقای “داوود رفیقی” با ۲۷۸۸ رای، آقای “شهرام اشراقی” با ۲۴۵۷ رای، آقای “سید ابوالقاسم مرتضوی” با ۲۴۴۶ رای و آقای “امین تقی زاده” با ۲۳۷۰ رای به عنوان اعضای اصلی و آقای “صمدبصیری” با ۲۳۴۳ رای، آقای “ذولفعلی الفت قوتلار” با ۲۳۲۲ رای و آقای “فرشاد گلمرادی” با ۲۱۲۱ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر سراب انتخاب شدند.

نتایج انتخابات شورای شهر مهربان، دوزدوزان و شربیان

یحیوی گفت: هم‌چنین از میان ۱۴ کاندیدای شرکت کننده در انتخابات شورای شهر مهربان، آقای “رحیم موسی زاده مهربانی” با ۱۲۴۸ رای، آقای “ناصر عبداللهی” با ۱۱۶۶ رای، آقای “قاسم وفادار مهربانی” با ۱۰۴۲ رای، آقای “یوسف هونان” با ۹۳۲ رای و آقای “بهرام صادق زاده مهربانی” با ۹۲۶ رای به عنوان اعضای اصلی و آقای “محمد حمیدی” با ۸۰۱ رای، آقای “حسن اطاعتی” با ۷۵۲ رای و آقای “اکبر ساعد مهربانی” با ۷۳۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر مهربان انتخاب شدند.

وی افزود: از میان ۱۰ کاندیدای شرکت کننده در انتخابات شورای شهر دوزدوزان نیز آقای “نقی زلفی” با ۱۰۳۵ رای، آقای “مسعود حیدری پور” با ۹۲۶ رای، آقای “عزیز بیگ پور” با ۹۱۵ رای، آقای “بهروز عباسی اقدم” با ۹۰۱ رای و آقای “اسماعیل نورپرست” با ۸۴۹ رای به عنوان اعضای اصلی و آقای “داوود سلمانی” با ۸۱۸ رای، آقای “فرهاد اسماعیل نسب” با ۴۸۲ رای و آقای “یوسف معین فر” با ۲۹۸ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: از میان هفت کاندیدای شرکت کننده در انتخابات شورای شهر شربیان نیز آقای “علی بدیع” با ۹۴۷ رای، آقای “علی افرونده” با ۸۰۶ رای، آقای “رضا آب سیه” با ۷۸۶ رای، آقای “خلیل امتی شربیان” با ۵۹۲ رای و آقای “جلیل زینال آذر” با ۵۹۲ رای به عنوان اعضای اصلی و آقای “سید حیدر قادری” با ۴۷۱ رای و آقای “حسن پروانه” با ۱۹۴ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر شربیان انتخاب شدند.

فرماندار سراب گفت: سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستای سراب با ۲۰۰ شعبه سیار و ثابت اخذ رای برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});