• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

توافق نامه همکاری بین آذربایجان و ایران امضا خواهد شد

  • کد خبر : 22017
  • 20 تیر 1400 - 22:00
توافق نامه همکاری بین آذربایجان و ایران امضا خواهد شد
یاز اکو- توافقنامه همکاری در امور دریایی در آینده نزدیک بین ایران و آذربایجان امضا خواهد شد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز امو به نقل از پرتال بیزیم مدیا این مطلب را داود تفتی مدیر اجرایی شرکت حمل و نقل خزر ایران اظهار داشت.
به گفته تفتی این توافق نامه عمدتا در مورد ترانزیت در کریدور شرق و غرب خواهد بود. وی افزود ایران همراه با آذربایجان کریدور شمال و جنوب را فعال کرده است. بعلاوه این کشور قصد دارد با آذربایجان در کریدور شرق و غرب نیز همکاری کند.
این مقام شرکت گفت آذربایجان و ایران در کریدورهای شرق غرب و شمال جنوب واقع شده اند و محصولات حمل شده از اروپا به این وسیله به خلیج فارس منتقل می شوند.
وی افزود: محصولات حمل شده از اروپا به آسیا از طریق بنادر آذربایجان به بنادر ایران منتقل می شوند و از بنادر ایران به کشورهای شرقی از جمله افغانستان و پاکستان منتقل خواهد شد.
تفتی خاطرنشان کرد: شرکت حمل و نقل خزر از طریق دفتر نمایندگی خود در کره جنوبی زیرساخت های خاصی را برای حمل مستقیم محصولات از کره جنوبی به بنادر جنوبی ایران و از آنجا با قطار یا از طریق بنادر شمالی به آذربایجان ایجاد کرده است.
به گفته این مقام شرکت برداشتن گام های مستقل در زمینه حمل و نقل غیرممکن است.هر مرحله ای که بتواند خدمات بهتری به مشتری ارائه دهد باید توسط همه مقامات پشتیبانی شود.به عنوان مثال، اگر راه آهن در یک زمینه موفق تر باشد همه آژانس های دیگر باید راه آهن را برای افزایش ترانزیت کمک کنند.
تفتی در پایان افزودکه هدف شرکت کشتیرانی خزر استفاده حداکثری از پتانسیل بنادر است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22017

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});