• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

جزییات خسارت سیل و صاعقه در آذربایجان شرقی اعلام شد

  • کد خبر : 22631
  • 26 تیر 1400 - 8:49
جزییات خسارت سیل و صاعقه در آذربایجان شرقی اعلام شد
یاز اکو - مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، جزییات وقوع سیل و صاعقه در مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدباقر هنربر افزود: در اثر بارش رگباری باران در ارتفاعات «بزقوش» در شهرستان میانه، تعدادی از احشام تلف و خساراتی به باغات و اراضی پایین دست وارد شد. 

وی اظهار کرد: همچنین در روستاهای ینگجه، جوانباغی، بهنق و خطب در شهرستان مراغه، بارش پراکنده باران و تگرگ موجب وقوع سیل و وارد آمدن خسارت به باغات سیب  و مسدود شدن راه ورودی روستای ینگجه شد.

وی اضافه کرد: با توجه به آماده بودن همه عوامل مرتبط، با هماهنگی راهداری و دهیاری، ورودی روستای ینگجه در مدت کوتاه بازگشایی شد.

هنربر ادامه داد: عصر روز جمعه همچنین یک مرد ۳۵ ساله در روستای آمقان شهرستان اسکو بر اثر صاعقه زدگی جان خود را از دست داد.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی همچنین از فوت یک پیرمرد حدود ۸۵ ساله در جریان وقوع سیلاب در شهرستان اسکو  در مسیر روستای گنبرف-کردآباد خبر داد.

وی با اشاه به اینکه شب گذشته بر اثر وقوع این سیلاب بخشی از جاده فرعی و راه روستایی گنبرف_کردآباد نیز تخریب شده بود که موقتا بازگشایی شد، گفت: پیکر پیرمرد جان باخته توسط نیروهای هلال احمر پیدا شده است .

هوای آذربایجان شرقی از بعد از ظهر سه شنبه تا عصر فردا شنبه بارانی و همراه با بارش تگرگ، وقوع سیل و  آذرخش پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22631

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});