• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

۳۰ درصد از محصولات کلر پارس به خارج از کشور صادر می‌شود

  • کد خبر : 23144
  • 29 تیر 1400 - 13:15
۳۰ درصد از محصولات کلر پارس به خارج از کشور صادر می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل شرکت کلرپارس گفت: شرکت کلر پارس، بزرگترین تولید کننده کلر و مشتقات آن در کشور است که 30 درصد از تولیدات آن به خارج از کشور صادر می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، ابوالفضل باباپور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: محصولات این شرکت به کشورهای ترکیه، آذربایجان، عراق ارمنستان گرجستان، ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان، روسیه وسوریه بصورت مستقیم و کشورهای برزیل، افریقای جنوبی، مصر و اسپانیابصورت غیر مستقیم صادر می شود.

 وی با بیان این‌که شرکت کلر پارس ۱۲ سال است که به صورت متوالی، به عنوان صادر کننده برتر استانی انتخاب می شود، خاطر نشان کرد: در حوزه استاندارد نیز، این شرکت توانست، نشان ملی استاندارد را از دست معاون اول رئیس جمهور دریافت کند.

 مدیرعامل شرکت کلرپارس اضافه کرد: با داخلی سازی قطعات و برخی از ماشین آلات خط تولید، علاوه برخودکفایی وصرفه جویی ارزی، میزان تولید و راندمان به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

باباپور با اشاره به چهارمین همایش ملی پدافندشیمیایی که به همت سازمان پدافند غیرعامل کشور و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و با حضور مقامات کشوری ولشگری، در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد، خاطرنشان کرد: کلر پارس، تنها مجموعه ای بود که در قالب شرکت، لوح تقدیر و تندیس ویژه را از سردارجلالی رئیس این سازمان دریافتکرد.

وی موفقیت‌های روز افزون شرکت را مدیون تلاش شبانه روزی متخصصین، کارگران و مدیران خدوم عنوان کرد و افزود: در این روزهای تحریم، فکر وذکر همه دست اندرکاران شرکت، پویایی، رونق تولید و اشتغال پایدار است تا در مقابل تحریم ها دست بسته نباشیم.

شرکت کلرپارس از شرکت‌های وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در تبریز می‌باشد که یکی از عمده تولیدکنندگان مواد مهم پاک‌کننده، کلر، پرکلرین، آب اکسیژنه، آب ژاول، پارافین کلره، سود سوزآور و… در کشور است که علاوه بر تامین نیازهای کشور، محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر می‌ کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});