• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
12
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد

استفاده از ظرفیت معادن در توسعه زیربنایی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 23645
  • 02 مرداد 1400 - 14:15
استفاده از ظرفیت معادن در توسعه زیربنایی آذربایجان شرقی
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بهره‌مندی از حقوق دولتی مرتبط با معادن در مسیر بهسازی و ایجاد راه‌های روستایی مجاور معادن ادامه دارد، اظهار کرد: طی روزهای گذشته عملیات اجرایی بهسازی مسیرهای روستایی در شهرستان های سراب و بناب به ارزش 120 میلیارد ریال به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن تجارت آذربایجان شرقی، حبیب امین زاده اضافه کرد: در این ارتباط جاده دسترسی دو روستا در شهرستان سراب به طول ۵٫۵ کیلومتر و مسیر سه روستا در شهرستان بناب به طول ۷٫۵ کیلومتر بهسازی و تعمیر شد.

وی با اشاره به بخشی از اقدامات مشارکتی سازمان صمت و اجرای طرح‌های عمرانی از محل یک درصد اعتبارات حقوق دولتی، اظهار کرد: تردد خودروهای سنگین معدنکاران از مسیرهای در مسیرهای روستایی با عمر بیش از ۲۰ سال، باعث تخریب این مسیرها می‌شود که سازمان صمت بر اساس وظیفه ذاتی خود اضافه کرد از محل حقوق دولتی پرداختی از سوی معادن اقدام به بهسازی آنها می نماید.

امین زاده ابراز امیدواری کرد بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و در صورت تخصیص به موقع اعتبارات پیش بینی شده، عملیات اجرایی، تعمیر و بهسازی مسیرهای روستایی استان به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});