• امروز : جمعه - ۱۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 31 May - 2024
10
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز:

انتخاب تبریز به عنوان شهر خلاق برای آینده شهر مفید است

  • کد خبر : 24735
  • 10 مرداد 1400 - 14:27
انتخاب تبریز به عنوان شهر خلاق برای آینده شهر مفید است
یاز اکو - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب این شهر به عنوان شهر خلاق ادبیات را برای آینده آن مفید و موثر توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شکور اکبرنژاد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: خوشبختانه در کمیسیون فرهنگی با همکاری معاونت و سازمان فرهنگی شهرداری، کارهای ارزشمند و قابل قبول در حمایت از هنرمندان، ورزشکاران، فرهنگ سراهای خصوصی و کتاب و کتابخوانی صورت گرفته است.

او ادامه داد: در این دوره هماهنگی بین مدیریت شهری و سازمان یونسکو در ثبت تبریز به عنوان شهر خلاق ادبیات انجام گرفته است.

عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: انتخاب تبریز به عنوان شهر خلاق ادبیات، برای آینده تبریز، گردشگری، جذب سرمایه‌گذاری و تولید ثروت  مهم خواهد بود.

او با بیان اینکه شورای شهرها و مجلس جایگاه مناسبی برای مشارکت مردم در امور خویش است، افزود: باید با تدبیر به سمت مدیریت واحد شهری حرکت کرد، هرچند برخی از مسئولین از افزایش اختیارات شوراها هراس دارند.

او همچنین خطاب به شورای ششم گفت: به علت ضعف در ساختار و سیستم مدیریتی حصور افراد کاربلد اهمیتی دو چندان دارد. نیاز دارید از کارشناسان و مشاوران در امور مختلف فصای سبز، پسماند، بافت تاریخی و… مشورت بگیرید.

شکور اکبرنژاد همچنین یادآور شد: شفافیت امور و گره‌گشایی از امور مردم را در اولویت قرار دهید.  اولویت بندی مهمترین مهارت مدیریتی است. بهتر شدن عملکرد نتیجه شما در نتیجه بهره‌گیری از افراد عالم و متخصص در امور خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=24735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});