• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
6

راه‌اندازی اولین مدرسه الگوی کشوری در زنجان

  • کد خبر : 25716
  • 18 مرداد 1400 - 14:37
راه‌اندازی اولین مدرسه الگوی کشوری در زنجان
یاز اکو - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: اولین مدرسه الگوی کشوری در قالب بوستان‌های علوی و فاطمی مهرماه امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، علیرضا فیروزفر ظهر امروز (۱۸ مردادماه) در نشست خبری که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر توسعه و تحول خود به عنوان یک موسسه آموزش عالی مسئله‌محور، اجتماعی، فناور و کارآفرین جلوه‌ می‌کند.

وی با بیان اینکه طی سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ سهمیه‌ای دور از ذهن در تحصیلات تکمیلی برای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کردند، افزود: اکنون با خارج شدن آن دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی ضربه وارد شده و آمار دانشجویی کاهش پیدا می‌کند که این موضوع ناشی از تغییرات مدیریتی است‌.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان طی سال‌های ۹۴ و ۹۵ با شیب بسیار تند کاهش دانشجو مواجه شده بود، تصریح کرد: در سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی استان با اجرای برنامه‌های متنوع ‌و حضور مردم در دانشگاه، این روند نزولی را متوقف کردیم تا به تدریج شاهد رشد روند جذب دانشجو باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به تامین اولین دستگاه پی‌.سی‌.آر کرونا در زنجان توسط دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در دوران شیوع کرونا و روزهایی که با کمبود وسایل حفاظت فردی مواجه بودیم، این دانشگاه با تامین مایحتاج بیمارستان‌ها به یاری کادر درمان و مردم شتافت.

فیروزفر از راه‌اندازی یک پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خبر داد و اظهار کرد: واکسیناسیون اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به غیر از دانشگاه زنجان و تحصیلات تکمیلی علوم پایه و موسسات آموزش عالی استان از ۱۰ روز گذشته در این پایگاه انجام می‌شود.

واکسینه شدن ۹۰ درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد استان زنجان

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان واکسینه شدند، افزود: به زودی واکسیناسیون دانشجویان و تحصیلات تکمیلی و کارشناسی تا پایان این هفته آغاز خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون واکسیناسیون اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های روزبه، آموزش فنی‌وحرفه‌ای و پیام‌نور با حدود ۴۰۰ دُز در پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی زنجان انجام شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در رابطه با تأسیس اولین مدرسه الگوی کشوری در زنجان نیز یادآور شد: اولین مدرسه الگوی کشور با هدف تامین نیازهای یک دانش‌آموز تأسیس می‌شود که منطبق با سند تحول بنیادین آموزش است.

فیروزفر خاطرنشان کرد: در این مدرسه یک دانش‌آموز در یک زمینه هنری کامل مهارت پیدا کرده و دانش‌آموزان به صورت مستمر پایش روانی می‌شوند که مهرماه امسال در قالب بوستان‌های علوی و فاطمی افتتاح خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=25716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});