• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
7

مردم چرا باید تبعات امضای معاهدات مخفیانه دولت گذشته را تحمل کنند؟/ نمایندگان مجلس آیا این حجم از خاموشی در تبریز عادلانه است!

  • کد خبر : 26253
  • 23 مرداد 1400 - 8:36
مردم چرا باید تبعات امضای معاهدات مخفیانه دولت گذشته را تحمل کنند؟/ نمایندگان مجلس آیا این حجم از خاموشی در تبریز عادلانه است!
یاز اکو - امام جمعه تبریز با بیان اینکه چرا باید کمبود تولید برق داشته باشیم، گفت: چرا در 10 سال اخیر فکری برای جبران کمبود نشده است؟ یا مردم باید تبعات امضای برخی از معاهدات مخفیانه را باید تحمل کنند؟

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم اظهار داشت: علت کمبود برق هر چه که باشد، نباید مردم دچار زحمت و اذیت بشوند حقیقتا مردم ایران اسلامی و مردم تبریز مردمان فداکار، صبور و نجیبی هستند و سزاوار این بی‌مهری و کم لطفی شرکت توزیع برق کشور نیستند.

وی افزود: چرا باید کمبود تولید برق داشته باشیم؟ چرا در ۱۰ سال اخیر فکری برای جبران کمبود نشده است؟ یا مردم باید تبعات امضای برخی از معاهدات مخفیانه را باید تحمل کنند؟

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: نمایندگان محترم مردم شریف استان میزان خاموشی‌های تبریز را که ۳۰۰ مگاوات یعنی حدود ۳۰ درصد برق مورد نیاز است را با سایر کلان‌شهرها مقایسه و در این مورد از مسوولان امر سوال و پیگیری کنند و ببینند آیا این حجم از خاموشی در تبریز عادلانه است؟

وی افزود: بنده از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شرکت برق استان چه در تولید و چه در توزیع تشکر می‌کنم، شرکت توزیع برق کشور باید سریعا مشکلات به‌وجود آمده را مرتفع کند.

امام جمعه تبریز بیان داشت: ادارات و نهادهایی که بعد از ظهر تعطیل هستند، چراغ‌های نورپردازی و نورافکن‌های خودشان را خاموش کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=26253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});