• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

نواقصات گردشگری بازار تاریخی تبریز

  • کد خبر : 119367
  • 10 مهر 1402 - 11:00
نواقصات گردشگری بازار تاریخی تبریز
یاز اکو - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی حمایت از بخش خصوصی فعال در حوزه توسعه گردشگری بازار جهانی تبریز را از اولویت‌های مهم این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، احمد حمزه‌زاده در حاشیه بازدید از بازار تاریخی تبریز گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی در راستای بازسازی و مرمت بازار تاریخی تبریز در دستورکار این اداره کل است، ما در زمینه‌های مختلف از جمله اعطای تسهیلات بانکی کم‌بهره از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به هفته گردشگری به تلاش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همکاری و همیاری بخش خصوصی برای تبدیل مناطق کم توجه، منفصل بازار سرپوشیده تبریز که از کانون توجهات دور شده بود به مرکز توجهات تأکید کرد و افزود: ما در تلاش هستیم که در راستای پویاسازی و افزایش جذابیت بازار تاریخی تبریز که ثبت جهانی شده است با همکاری بخش خصوصی بین مراکز و بخش‌های مختلف بازار یکپارچگی برقرار کنیم.

او خدمات گردشگری را عامل مهمی برای جذب گردشگر عنوان کرد و ادامه داد: خدمات گردشگری مانند ایجاد رستوران‌های سنتی و کافی شاپ‌ها که جزء نواقصات بازار تاریخی است که در راستای رفع مشکل آن چند طرح در دست ساخت و تجهیز است.

حمزه‌زاده از مرمت، بازسازی و بهسازی بازارچه شتربان بازار تاریخی خبر داد و به حمایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بخش خصوصی تأکید کرد و ادامه داد: ما در راستای حمایت از بخش خصوصی در زمینه صدور مجوز، اعطای تسهیلات بانکی کم بهره، کمک‌های فکری، طرح‌های مرمتی و بازسازی همکاری و همیاری کاملی انجام می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=119367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});