• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

۱۰۵ پروژه‌ی برق اسکو با اعتبار ۹۴ میلیارد ریال بهره‌برداری شد

  • کد خبر : 28300
  • 08 شهریور 1400 - 14:20
۱۰۵ پروژه‌ی برق اسکو با اعتبار ۹۴ میلیارد ریال بهره‌برداری شد
یاز اکو - مدیریت توزیع برق شهرستان اسکو از بهره‌برداری ۱۰۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال در برق اسکو طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، جعفر باقری در تشریح اقدامات مدیریت توزیع برق شهرستان اسکو گفت: همکاران مدیریت برق شهرستان اسکو علیرغم وجود محدودیت‌ها و مشکلات متعدد ناشی از تحریم‌های ظالمانه و همچنین شیوع ویروس کرونا، توانستند عملکرد مناسبی را طی سال جاری به ثبت برسانند که امیدواریم تا پایان سال نیز با قوت و قدرت، فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی‌ها تداوم یابد.

باقری افزود: به منظور توسعه‌ی زیرساخت‌های برق در حوزه‌ی فعالیت این مدیریت، در سال جاری تعداد ۱۰۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال پایان یافته که تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۷۹ درصد این مدیریت نیز  شامل ۱۳ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال را بوده که با وجود محدودیت‌های شدید نقدینگی، مشکلات تامین تجهیزات و چالش‌های متعدد بسیار مطلوب است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون، تعداد فروش انشعاب برق این مدیریت ۶۰۰ رشته بوده و تعداد مشترکین برق شهرستان در حال حاضر به ۹۴ هزار و ۶۰۰ مشترک افزایش یافته است.

پروژه‌ی شهرک صنعتی اسکو آماده‌ی بهره‌برداری است

وی با بیان اینکه پروژه‌ی شهرک صنعتی اسکو با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال تحویل و آماده‌ی بهره‌برداری است، بیان کرد: در زمینه‌ی هوشمندسازی تجهیزات شبکه‌های برق، کارهای بسیار ارزشمندی انجام شده است که از جمله می‌توان به نصب تعداد دو دستگاه سکسیونر موتوردار قابل فرمان از راه دور در سال جدید اشاره کرد که با بهره‌برداری از آنها مجموع آمار مدیریت برق شهرستان اسکو در این زمینه به ۹ دستگاه سکسیونر موتوردار و ۱۲ دستگاه ریکلوزر رسیده است.

باقری در زمینه‌ی تبدیل شبکه‌های بدون روکش مسی به شبکه کابل خودنگهدار که در معرض سرقت قرار دارند نیز گفت: همکاران این مدیریت توانسته‌اند در یکسال منتهی به مردادماه سال جاری، بالغ بر ۴۰ کیلومتر شبکه‌ی مسی را به کابل خودنگهدار تبدیل کنند به گونه‌ای که شاهد کاهش آمار سرقت شبکه مسی نسبت به سال‌های گذشته هستیم، همچنین تبدیل ۴۰ کیلومتر از شبکه مسی به کابل خودنگهدار در دست اقدام بوده که تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

مدیریت توزیع برق شهرستان اسکو از شناسایی و کشف تعداد ۱۶۰ دستگاه کشف دستگاه‌ غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در حوزه‌ی بهره‌برداری برق اسکو در سال جاری خبر داد و متذکر شد: اصلاح شبکه‌ی ۲۰ کیلوولت در آستانه‌ی فروپاشی مسیر جزیره‌ی اسلامی و همچنین احداث هشت کیلومتر خط جدید برای تغذیه‌ی مطمئن و پایدار روستاهای گنبرف و کردآباد در دستورکار قرار دارد که فاز اول، مسیر جزیره‌ی اسلامی به طول دو کیلومتر اقدام شده و ۲.۵ کیلومتر نیز جهت اجرا به امور نوسازی و بهسازی شبکه ارجاع شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=28300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});