• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

تعاونی‌های نوآور آذربایجان‌شرقی اشتغال پایدار ایجاد می‌کند

  • کد خبر : 29583
  • 20 شهریور 1400 - 8:36
تعاونی‌های نوآور آذربایجان‌شرقی اشتغال پایدار ایجاد می‌کند
یاز اکو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: تعاونی‌های نوآور، اشتغال پایدار ایجاد می‌کند و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تعاون باید تعاونی‌ها، نوآور و فناور شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حسین فتحی در آیین افتتاح فناوری‌های مرکز نوآوری تعاون آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: تعاون، مردمی‌ترین مدل کسب و کار و شیوه عملیاتی اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به مشارکت بیش از ۶۰ هسته استارتآپ و فناور و شرکت‌های تعاونی نوآور در فراخوان طرح‌های نوآور و فناور تعاونی استان، افزود: در این رویداد تعداد ۱۷ طرح و تیم احراز شرایط، و هشت تیم نیز از طریق شورای فناوری مرکز نوآوری تعاون پذیرش شد تا با حمایت پارک علم و فناوری و اداره‌کل تعاون استان، مراحل توسعه و نمونه‌سازی آنها طی شود.

«فتحی» توسعه خلاقیت تیمی را عامل ایجاد تنوع، امنیت روانی، حمایت مالی و ارتقای فرهنگ همکاری دانست و ادامه داد: مرکز نوآوری تعاون می‌تواند با همکاری جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری نقش بسزایی برای این امر مهم داشته باشد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی نیز آمادگی این مجموعه برای حمایت از هسته‌های استارتاپ و شرکت‌های تعاونی فناور و نوآور را اعلام کرد.

عبدالرضا واعظی از ایجاد و فعالیت ۲ صندوق پژوهش فناوری در تبریز و ارس خبر داد و افزود: برای شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان و نوآور تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌شود.

فناوری بدنه‌ای از دانش است که در خدمت خلق ابزار، پردازش امور، و استخراج مواد به کار می‌رود و مفهوم اصطلاح «فناوری‌» بسیار گسترده و برای هر فرد دارای درک و معنی خاصی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=29583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});