• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

تبریز باید به‌عنوان شهری اسلامی مطرح شود

  • کد خبر : 31827
  • 08 مهر 1400 - 16:00
تبریز باید به‌عنوان شهری اسلامی مطرح شود
یاز اکو - شهردار جدید تبریز گفت: مسوولیت ما در قبال شهروندان، ارزش‌آفرینی برای آنهاست تا زندگی آرامی را تجربه کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، عباس رنجبر امروز در مراسم معارفه خود به‌عنوان شهردار جدید تبریز اظهار کرد: خدا را شاکرم که دوباره توفیق خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای مردم شریف تبریز را نصیب بنده کرد. نظامی که بر پایه دین مبین اسلام و مکتب تشیع شکل گرفته و با نثار خون پاک هزاران شهید در این جامعه شکل گرفته و ما نیز در آن عرصه می‌خواهیم خدمت کنیم.

وی ادامه داد: من خود را مدیون خون شهدا می‌دانم و بر خود وظیفه می‌دانم در هر پستی که باشم، خدمتگزار این مردم باشم.

شهردار تبریز با بیان اینکه تبریز به عنوان یک کهن‌شهر، ام‌القرای همه ماست و دلبستگی ویژه‌ای به این شهر داریم، گفت: در کنار این موضوع تبریز باید به عنوان شهری اسلامی مطرح شود. در مؤلفه‌های شهر اسلامی می‌توان به سه مؤلفه اشاره کرد که یکی بحث انسان و دیگری رفتار است که وجه عملی شهر را توصیف می‌کند و سومین مؤلفه، کالبد شهر است که به وصف وجه عینی و فضای شهر می‌پردازد.

وی افزود: وظیفه ما این است که در هر سه بعد، زمینه‌های رشد و تعالی انسان را کامل کنیم و در این راستا خود و همکارانم که قطعا انتظار دارم بیش از پیش کمک کنند، موظف هستیم که در تعالی سازمان قدم برداریم.

شفافیت را سرلوحه کارها قرار دهیم

رنجبر، حفظ و توسعه سرمایه‌های انسانی را یکی از ویژگی‌های مهم سازمانی دانست و یادآور شد: ما باید در جهت ارزیابی علمی و عملی کارکنان پیش برویم و با این وظایف، مدیون مردم و شهدا هستیم و باید در راستای ارتقاء کیفی خدمات به شهروندان قدم برداریم.

وی ادامه داد: لازم است تا ما شفافیت را سرلوحه کارها قرار دهیم. مسوولیت ما در قبال شهروندان، ارزش‌آفرینی برای آنهاست تا زندگی آرامی را تجربه کنند. حفظ سرمایه‌های شهر نیز از جمله وظایف ماست و در کنار آن ما باید نهادینه کردن عدالت اجتماعی و ترویج زندگی اسلامی را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

شهردار تبریز در پایان صحبت‌های خود در این مراسم تصریح کرد: من از زحمات دکتر شهین باهر و همکاران ایشان در دوران خدمت همچنین از دکتر سلیمانی در دوره سرپرستی که به نحو احسنت شهر را اداره کردند، تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=31827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});